خبرگزاری کار ایران

مامیچ: استقلال از ما بهتر بود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۳۹۹

زوران مامیچ ، سرمربی العین اعتراف کرد استقلال مقابل العین نمایش بهتری را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، زوران مامیچ در کنفرانس خبری پس از دیدار با استقلال در خصوص نحوه تاکتیک تیمش که در نیمه اول به حسین الشهات اجازه نفوذ نداده بود ولی در نیمه دوم این شجاعت و فرصت را برای او مهیا کرد و موجب سرعت دادن به بازی تیمش شد، گفت: هافبک‌های ما کار دفاعی انجام می‌دادند و استقلال بهتر بازی می‌کرد و نمایش خوبی داشت.

وی ادامه داد: چرا باید این کار را می‌کردم و حسین الشهات را جلوتر می‌فرستادم؟ خیلی سخت است که همه چیز را در کنفرانس خبری توجیه و تفسیر کنم که بازیکن چه شرایطی دارد.

سرمربی العین اضافه کرد: احمد اسماعیل یک جراحی انجام داده بود و هنوز هم روزانه سه بار ریکاوری انجام می‌دهد که به همین خاطر و سن بالایی که دارد به او استراحت دادم تا بتواند خودش را به شرایط قبل بازگرداند؛ ضمن اینکه زمان کمی در تمرینات بود.

مامیچ تصریح کرد:  مسؤول کسب این نتیجه من هستم ولی امیدوارم العین همیشه برنده باشد و بتوانیم در بازی برگشت به پیروزی برسیم.

وی در مورد ورود احمد خلیل به زمین در نیمه دوم عنوان کرد: با اینکه او را دیر وارد بازی کردم ولی به دلیل کیفیت خوبی که دارد، نمایش قابل قبولی داشت و توانست نتیجه را عوض کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز