خبرگزاری کار ایران

کنار یکدیگر باشیم، موفق می‌شویم

نورافکن: باید خیلی برابر العین هوشمند و هوشیار باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۶۲۷

هافبک استقلال تهران درباره رویارویی با العین امارات گفت: بازی با العین یک بازی سخت خارج از خانه است. باید خیلی برابر این تیم هوشمند و هوشیار باشیم و تمرکز بالایی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن بازیکن جوان استقلال درباره شرایط این تیم پس از پیروزی در دربی و در آستانه دیدار با العین به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: برد دربی به ما در ادامه فصل کمک می کند. این نتیجه اتفاقی است که می تواند در لیگ قهرمانان آسیا، فینال جام حذفی و هفته های باقی مانده لیگ به ما انرژی و اعتماد به نفس دهد. پیروزی در این بازی برای هواداران نیز مهم بود و به آنها روحیه داد تا در ادامه بازی های داخلی ما تیم را تنها نگذازند و با حضور بیشتر در ورزشگاه به ما کمک کنند. همه می‌دانند دربی از لحاظ روحی روانی اهمیت بالایی دارد و با شکست دادن حریفمان در دربی، حالا همه بازیکنان و هواداران روحیه و شادابی بیشتری از قبل دارند.

این بازیکن استقلال در ادامه درباره دیدار با العین خاطر نشان کرد: بازی با العین یک بازی سخت خارج از خانه است. باید خیلی برابر این تیم هوشمند و هوشیار باشیم و تمرکز بالایی داشته باشیم. باید بر اساس شرایط بازی به مصاف حریفی برویم که مانند استقلال، تیمی خوب و با کیفیت است. باید باهوش باشیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ما دو بازی سخت با العین در یک هفته داریم و می‌توانیم تکلیف صعود را خودمان مشخص کنیم و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: من فصل گذشته برابر العین به دلیل حضور در جام جهانی جوانان حضور نداشتم اما الان آمادگی بدنی و ذهنی خوبی دارم و اگر آقای شفر بخواهند می‌توانم به تیم کمک کنم.

نورافکن در ادامه درباره اهمیت همدلی به دست آمده در تیم، اضافه کرد: اگر همگی در کنار یکدیگر باشیم و پشتیبانی هواداران و همه خانواده استقلال را داشته باشیم، می توانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم. تمامی افرادی که نام استقلال بر روی آنها است، برای موفقیت تیم تلاش می کنند و همه می خواهیم که اسم بزرگ استقلال در ایران و آسیا سربلند باشد.

بازیکن ملی پوش استقلال با بیان این نکته که "شفر عامل اصلی تحول استقلال است"، اضافه کرد: شفر از زمانی که به تهران آمد، همه می بینید که چه تاثیراتی داشته و لازم نیست من در این باره به موضوع خاصی اشاره کنم. استقلال با او شرایط بسیار مطلوبی دارد و هواداران به تیمی که اکنون دارند، افتخار می کنند. مطمئنا شفر در این میان نقش اصلی را ایفا کرده و 100 درصد تغییرات ما با کمک او و حمایت مدیران باشگاه انجام شده و همه از او ممنون هستیم.

نورافکن در پایان گفت: مهم ترین چیز برای ما هواداران هستند و ما می خواهیم آنها از تیم راضی باشند. با کسب بهترین نتایج، تلاش می کنیم آنها شاد شوند. امیدوارم برابر العین در هر دو دیدار خوب نتیجه بگیریم و عیدی مناسبی به هواداران بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز