خبرگزاری کار ایران

امید شفر به خرید زمستانی

تیام، تک تیرانداز بی رحم استقلال (عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۶۴

مهاجم سنگالی پس از چهار بازی حضور در ترکیب استقلال تهران عملکرد درخشانی را به اجرا گذاشته و بعد از دربی، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه تمرینی بازیکنان استقلال عصر روز گذشته در کمپ شهر العین برای آماده سازی پیش از سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با حضور تمامی بازیکنان و کادرفنی برگزار شد.

در این تمرین وینفرد شفر و کادرفنی نظارت ویژه‌ای روی عملکرد بازیکنان داشتند و تمامی آنها با پشت سر گذاشتن دیدار حساس دربی با روحیه سه امتیاز این بازی تمام تمرکزشان را برای تقابل با کابوس فصل گذشته‌شان به کار گرفته‌اند. شفر در نقل و انتقالات زمستانی از بین گزینه‌های فراوانی که مطرح شده بود، مامه بابا تیام را به ایران آورد و مهاجم سنگالی با گذشت چهار بار حضور در ترکیب اصلی به عنوان سلاح قدرتمند سرمربی آلمانی برای منهدم کردن خط دفاعی رقبا تبدیل شده است.

تیام، تک تیرانداز بی رحم استقلال (عکس)

بازیکن سابق اینترمیلان و یوونتوس اولین بازی در ترکیب اصلی استقلال مقابل الهلال را با درخشش پشت سر گذاشت و زننده تک گل سه امتیازی بود تا آبی‌ها در صدر جدول گروه D قرار بگیرند. پس از نماینده عربستان تیام مقابل الریان هم تمام توانایی‌اش را برای به دردسر انداختن دروازه حریف انجام داد اما گلی به نام او ثبت نشد.

با بازگشت استقلال به ایران و از سرگیری بازی‌های لیگ برتر، او آماده مصاف حساس مقابل فولاد رده دومی شد. در 20 دقیقه ابتدایی با دو گل و یک پاس گل استادانه برای روزبه چشمی نشان داد همان گزینه‌ای بوده که شفر مدت‌ها دنبالش بود. مهاجم سنگالی برابر پرسپولیس از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تا نشان دهد از این پس گزینه اول شفر برای حضور در خط حمله است. ضربه او پس از دفع ناقص مدافعان به گل برتری آبی‌ها در شهرآورد 86 تبدیل شد تا شفر با خیالی آسوده راهی قطر شود.

تیام، تک تیرانداز بی رحم استقلال (عکس)

حالا مهاجم بلندقامت آزمونی دشوارتری را پیش روی دارد. استقلال به دنبال تسویه حساب با تیمی است که دور گذشته با نتیجه سنگین آنها را از دور رقابت‌ها حذف کرد. شفر در این بازی روی خرید طلایی‌اش امید دارد و مدت‌هاست عملکرد بازیکنان العین را زیر نظر دارد. او بازی مقابل الوحده در یک چهارم نهایی جام حذفی را از نزدیک تماشا کرد و دیروز هم روی تردمیل فیلم بازی آنها را دید. باید دید آبی‌ها تهرانی روز سه شنبه به صدرنشینی در گروهشان ادامه می‌دهند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز