خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: شکست بازی رفت را جبران کردیم/ خواسته شفر عقب کشیدن تیم نبود

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۵۹

هافبک استقلال در مورد پیروزی تیمش در دربی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ امید ابراهیمی پس از برتری استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که با این پیروزی دل هواداران را شاد کردیم، ما بازی قبلی را باخته‌ بودیم و خوشبختانه در این مسابقه جبران کردیم. 

وی درمورد دیدار با العین گفت: بازی سختی با آنها خواهیم داشت سال گذشته اتفاق تلخی افتاد و ما در مسابقه بازیکنان چندانی نداشتیم اما امسال با قدرت مقابل آنها قرار خواهیم گرفت و همین روند موفقیت را ادامه می‌دهیم. 

ابراهیمی درمورد اینکه آیا فکر می‌کردید در دربی برنده شوید، گفت: فوتبال همین است و همه می خواهند برنده شوند، همه بازیکنان  به همراه هواداران به این باور رسیده‌ بودیم که می‌توانیم در دربی پیروز شویم، در نیمه اول شانس‌های زیادی داشتیم اما در نیمه دوم ناخواسته عقب کشیدیم البته خواسته شفر این نبود و می‌خواستیم از ضدحملات استفاده کنیم.

هافبک استقلال در مورد قضاوت فغانی عنوان کرد: او آنقدر داور بزرگی است که اگر یکی دو سوت اشتباه هم بزند اتفاقی نمی‌افتد چون همه به وی اعتقاد دارند. 

وی درمورد حضور اینفانتینو در ورزشگاه گفت: امیدوارم فوتبال خوبی را دیده باشد و به فوتبال ما کمک کند که بهتر شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز