خبرگزاری کار ایران

شکست تحقیرآمیز عربستان مقابل عراق

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۱۲۶

تیم ملی عراق موفق شد با نتیجه خیره کننده 4 بر یک عربستان را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی عربستان که با برگزاری دیدارهای دوستانه پُر شمار مشغول آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ است، دو شب قبل با نتیجه ۳ بر صفر مقابل مولداوی به برتری رسیده بود و از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه بزرگ بصره به مصاف عراق رفت.

تیم عربستان که در این مسابقه تمام ملی‌پوشان لیگ حرفه‌ای عربستان را هم در اختیار داشت، با گل به خودی عجیب سعید الربیعی با ضربه سر نیمه اول را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت.

ملی پوشان فوتبال عراق که از حمایت ۶۵ هزار نفری تماشاگرانشان در استادیوم بصره بهره می‌بردند، موفق شدند با گل‌های عماد محسن و مهند علی، دو بازیکن ۲۱ و ۱۷ ساله خود در دقایق ۴۷ و ۵۱ به گل برسند و نتیجه غیر قابل باوری رقم بزنند.

تیم عربستان در دقیقه ۵۷ با ضربه ایستگاهی راه دور حسن معاذ توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند ولی باز هم مهند علی، ستاره جوان عراق در دقیقه ۷۲ با ضربه سر موفق به گلزنی شد تا عربستان در این دیدار تدارکاتی با نیتجه ۴ بر یک مغلوب شود.

تیم ملی عربستان که در گروه نخست جام جهانی ۲۰۱۸ قرار دارد تا قبل از شروع این رقابت‌ها، بازی‌های دوستانه دیگری با تیم‌های اوکراین، بلژیک، پرو و آلمان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز