خبرگزاری کار ایران

ماموریت ویژه برای مهدی کیانی؛

وسلی اسنایدر را مهار کن

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۹۶

مامویت مهار ستاره هلندی الغرافه بر عهده کاپیتان محبوب تراکتورسازان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در حالیکه در دیدار هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، باید در هفته دوم به مصاف الغرافه پر ستاره برود که دو نام آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی در ترکیب آن حضور دارد، مهدی طارمی و وسلی اسناید هلندی که سابقه بازی در اینترمیلان و رئال مادرید را در کارنامه دارد.

اسنایدر با وجود اینکه به تازگی به جمع بازیکنان الغرافه اضافه شده است، به خوبی توانسته خودش را با شرایط این تیم وفق دهد و خیلی زود تبدیل به مهره کلیدی تیمش شود.

در دیدار نخست الغرافه مقابل الجزیره، اسنایدر علاوه بر گل سوم تیمش که در دقیقه 71 به ثمر رساند، محور اصلی طراحی حملات تیمش بود و مشخص بود پایه‌گذار و طراح موقعیت‌های گلزنی تیمش است.

وسلی اسنایدر را مهار کن

ارطغرول ساغلام با توجه به شکست در دیدار نخست نیاز دارد که در هفته دوم به هر 3 امتیاز بازی دست یابد یا حداقل به تساوی برسد چرا که شکست در دومین دیدار کار این تیم را برای ادامه راه به شدت دشوار خواهد کرد.

با توجه به این موضوع، ساغلام باید برنامه ویژه‌ای برای مهار اسنایدر در دیدار روز دوشنبه داشته باشد که قرار دادن یک یار مستقیم برای مهار این بازیکن از ابتدایی‌ترین کارهایی است که به نظر می‌رسد در دستور کار تراکتورسازان قرار داشته باشد.

وسلی اسنایدر را مهار کن

شیوه بازی الغرافه 1-3-2-4 یا 2-4-4 لوزی است و در هر دو شکل چینش، اسنایدر هافبک هجومی پشت مهاجم خواهد بود.

در این شکل چینش و با توجه به شکل بازی تراکتورسازی و البته خصوصیات فردی بازیکنان، ماموریت مهار اسنایدر باید بر عهده مهدی کیانی، کاپیتان با تجربه و جنگنده تراکتوری‌ها باشد.

وسلی اسنایدر را مهار کن

جنس بازی کیانی به شکلی است که در تخریب بازی حریف تبحر دارد و پس از اضافه شدن مهدی‌پور به خط هافبک تراکتورسازان، وظیفه بازیسازی و پخش توپ به قسمت جلوی زمین بر عهده این بازیکن است.

کیانی در سال‌های اخیر داعیه ملی‌پوش شدن داشته است و خودش را در کنار نفراتی مثل امید ابراهیمی، کمال کامیابی‌نیا، سعید عزت‌اللهی و علی کریمی محق دعوت شدن به جمع شاگردان کی‌روش می‌داند و این فرصت ویژه‌ای برای اوست تا مقابل یک بازیکن با استانداردهای جهانی توانایی‌های خودش را نشان داد و ثابت کند در روسیه می‌تواند مهره قابل اتکایی برای کی‌روش باشد.

باید دید کیانی موفق به مهار اسنایدر و تراکتورسازی موفق به امتیازگرفتن از الغرافه خواهند شد یا ناکام می‌مانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز