خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۷۶۷

شیخ‌ سلمان در پیامی قهرمانی‌ فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا ، تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران دیروز موفق شد با برتری چهار بر صفر برابر ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره از رقابت‌ها دست یابد و برای دوازدهمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها در پیامی ضمن تبریک این عنوان به ملی‌پوشان فوتسال ایران برای این تیم در آینده آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان آمده است: من از طرف خانواده‌ فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. هم‌چنین باید از ژاپن هم تقدیر کرد که روحیه بالایی را در این فینال جذاب نشان دادند. می‌خواهم هم‌چنین از تمام کسانی که پشت پرده برای برگزاری هر چه‌ بهتر این رقابت‌ها زحمت کشیده‌اند نیز در این جا تشکر کنم. من مطمئن هستم که این قهرمانی الهام بخش هواداران و بازیکنان فوتسال در ایران خواهد بود.

شیخ سلمان هم‌چنین درباره میزبانی چین تایپه برای این دوره از رقابت‌ها، گفت‌: AFC میزبانی این رقابت‌ها را به چین تایپه داد تا تعهد خود را به گسترش فوتسال در کشورهای دیگر آسیا نشان دهد. من مطمئن هستم که این تورنمنت به پیشرفت فوتسال در کشور چین تایپه کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز