خبرگزاری کار ایران

تقدیر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از قهرمانی فوتبال ساحلی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۴۸

شیخ سلمان به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی باهاما پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد با برتری قاطعانه هفت بر دو برابر امارات عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا را به دست آورد. ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران پیش‌تر با حضور در فینال توانسته بودند جواز حضور در جام جهانی باهاما را به دست آورد.
شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از قهرمانی تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران در پیامی یادآور شد:

می‌خواهم به جمهوری اسلامی ایران که تیم قدرتمندی از ابتدای مسابقات تا انتها بود تبریک بگویم. هم‌چنین باید به اماراتی‌ها نیز که عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده‌اند تبریک بگویم. این دو تیم در کنار ژاپن قدرت‌های فوتبال ساحلی آسیا هستند و من مطمئن هستم که آن‌ها در باهاما آسیا را خوشحال خواهند کرد و نتیجه‌ خوبی را کسب خواهند کرد.
در ادامه‌ پیام شیخ سلمان آمده است: برای اولین بار بود که در مسابقات جنوب شرق آسیا برگزار می‌شد و بازی‌ها به خوبی برگزار شد. باید از مسوولان کشور مالزی نیز تشکر کرد که عملکرد خوبی داشتند.
تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران باید در جام جهانی باهاما با تیم‌های ایتالیا، مکزیک و نیجریه بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز