خبرگزاری کار ایران

انتخاب سخت دیوید بکام بین رئال مادرید و پاریس سن ژرمن

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۸۰

هافبک پیشین تیم ملی انگلیس انتخاب میان پاری سن ژرمن و رئال مادرید را سخت می‌داند.

به گزارش ایلنا و به نقل از آس، دیدار تیم‌های رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای دیوید بکام خیلی خاص است. بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس در هر دو تیم بازی کرده اما نمی‌داند کدام تیم پیروز دیدار چهارشنبه هفته آینده خواهد شد.

بکام که با بین اسپورت صحبت می‌کرد، گفت: «انتخاب خیلی سخت است. هر دو باشگاه را دوست دارم. آنها اشتیاق زیادی دارند. چهار سال فوق‌العاده را در تیم مادریدی سپری کردم. مدت زمان زیادی در پاری‌سن ژرمن حضور نداشتم اما قهرمانی در لیگ یک فرانسه اتفاق مهمی بود. این باشگاه را دوست دارم. مردم، هواداران و ... فوق‌العاده هستند. در مادرید نیز شرایط مشابه است.»

هافبک پیشین منچستریونایتد درباره بازی هفته آینده گفت: «با توجه به شرایط کنونی پاریس بازی سخت و نزدیکی خواهد بود. با این حال اکنون زمان رئال مادرید است. آنها این رقابت‌ها را دوست دارند. آنها بازیکنان خوبی مانند کریستیانو رونالدو دارند. در این لحظات بازیکنان بزرگ فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شوند. بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود.»

پاری سن ژرمن این روزها صدرنشین لیگ فرانسه است، ولی رئال مادرید، قهرمان دو فصل اخیر فوتبال اروپا شرایط خوبی ندارد و در آخرین بازی‌اش مقابل لوانته به تساوی 2 بر 2 رسید. این تیم با فاصله 19 امتیاز نسبت به بارسای صدرنشین در رده چهارم جدول لالیگا قرار دارد و موقعیت زیدان به خطر افتاده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز