خبرگزاری کار ایران

‌ملی‌پوش پارا دو و میدانی: برای مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی تمرین می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۰۶

‌ملی‌پوش پارا دو و میدانی کشورمان از اهداف خود در رقابت‌های آسیایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ملی پوش پارا دو و میدانی ایران گفت: برای مسابقات انتخابی تیم ملی پارا دو و میدانی تمرین می کنم تا برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا انتخاب شده و در این رقابت ها مدال طلا کسب کنم.

مریم سلطانی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی پارا دو و میدانی برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا اردیبهشت ماه برگزار می شود و من برای ثبت رکورد خوب در این رقابت ها تمرین می کنم.

ملی پوش پارا دو و میدانی ایران که در بازی های پارالمپیک ریو در همین ماده شرکت کرده و عنوان هفتم را کسب کرده است، اظهار داشت: تمریناتم را به صورت غیر متمرکز و بدون استراحت در جنوب غرب تهران انجام می دهم و هدفم این است که با رکورد خوبی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا انتخاب شده و در این مسابقات مدال طلا کسب کنم.

سلطانی که در بازی های پاراآسیایی اینچئون مدال برنز را در ماده پرتاب وزنه کسب کرده است، گفت: در دوره قبل این بازی ها در ماده پرتاب وزنه مدال برنز کسب کردم اما در این دوره هدفم کسب مدال طلا در ماده پرتاب نیزه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز