خبرگزاری کار ایران

جنگ و دعوای شش تیم برای یک ونیم سهمیه/ مدعیان سهمیه زیر ذره بین!

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۴۳

شش تیم برای کسب یک و نیم سهمیه باقی مانده از لیگ برای لیگ قهرمانان آسیای سال بعد در رقابت هستند.

به گزارش ایلنا، هفت هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده است و اگر حساب پرسپولیس تقریبا قهرمان شده و شش تیمی که برای فرار از سقوط می جنگند و البته گسترش، صنعت نفت و تراکتورسازی که در میانه جدول جای دارند را جدا کنیم؛ شش تیم برای کسب دو سهمیه قطعی و نیمه قطعی لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد تلاش خواهند کرد.

ذوب آهن اصفهان:

شاگردان امیر قلعه نویی با یک بزای بیشتر نسبت به فولاد در رده دوم قرار دارند. آنها سه بازی خانگی پیش روی خود دارند که در این بین هم جدال شش امتیازی با رقبای مستقیم خود دارند؛ هم با تیم قهرمان احتمالی و هم با فانوس به دست ها!

پدیده - ذوب آهن

پارس جنوبی - ذوب آهن

ذوب آهن - تراکتورسازی

ذوب آهن - سپیدرود

فولاد - ذوب آهن

ذوب آهن - پرسپولیس

نفت - ذوب آهن

فولاد خوزستان:

بی تردید سخت ترین قرعه ممکن برای تیمی که هشت بازی باقی مانده دارد. فولاد 5 بازی با هر 5 رقیب خود بازی مستقیم دارد؛ دو دیدار هم با فانوس به دست ها خواهد داشت و فقط جدال با تراکتور برای آنها می تواند چالش زا نباشد؛ فکر نکنید نباشد!

فولاد - پیکان

فولاد - استقلال

سایپا - فولاد

فولاد - پدیده

پارس جنوبی - فولاد

فولاد - ذوب آهن

سپیدرود - فولاد

فولاد - تراکتورسازی

سایپا تهران:

خودروسازان با علی دایی روزهای فوق العاده ای را پشت سر می گذرانند. آنها سه بازی خانگی را پیش روی خود دارند. دو بازی شش امتیازی و سه بازی با در خطر سقوط ها و یک بازی با پرسپولیس برانکو/

سپیدرود - سایپا

سایپا - فولاد

پرسپولیس - سایپا

سایپا - نفت

مشکی پوشان - سایپا

سایپا - گسترش فولاد

پیکان - سایپا

پارس جنوبی جم:

شاگردان مهدی تارتار با تجربه اولین برد نیم فصل دوم خود دوباره به جمع مدعیان بازگشت. آنها در رده چهارم جدول رده بندی هستند و دو بزای شش امتیازی و سه جدال با قعرنشینان را خواهند داشت. پارس در تهران با پرسپولیس هم باید بازی کند. این تیم 4 بار در خانه خود به میدان می رود.

پارس جنوبی - تراکتورسازی

پارس جنوبی - ذوب آهن

سپیدرود - پارس جنوبی

پارس جنوبی - فولاد

پرسپولیس - پارس جنوبی

پارس جنوبی - نفت

مشکی پوشان - پارس جنوبی

استقلال تهران:

شاگردان وینفرد شفر بی توجه به حضور در فینال جام حذفی می خواهد در لیگ هم رتبه ای آبرومند کسب کند. این تیم دو بازی شش امتیازی را برگزار می کند. سه بار با تیم های در خطر سقوط پیکار می کند و دربی هشتاد و ششم را باید به انجام برساند و گسترش هم تنها رقیب بی هدف این تیم به شمار می رود!

فولاد - استقلال

استقلال - پرسپولیس

نفت - استقلال

استقلال - مشکی پوشان

گسترش فولاد - استقلال

استقلال - پیکان

سپاهان - استقلال

پیکان تهران:

شاگردان مجید جلالی بعد از N هفته به برتری رسیدند. آنها به واسطه یک بازی عقب افتاده با فولاد هنوز شانس خوبی برای کسب سهمیه دارند. تیم جلالی باید سه بازی نخست خود را در بیرون خانه به انجام برساند و سه بازی خانگی را پیش روی خود داشته باشد. پیکان با هر سه تیم میانه جدول دیدار خواهد داشت و البته بازی با استقلال، فولادو سایپا برایشان شش امتیازی است. دو دیدار با فانوس به دست ها هم در دستور کار این تیم قرار دارد.

فولاد - پیکان

گسترش فولاد - پیکان

تراکتورسازی - پیکان

پیکان - سپاهان

صنعت نفت - پیکان

پیکان - استقلال خوزستان

استقلال - پیکان

پیکان - سایپا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز