خبرگزاری کار ایران

کارنامه جادوگر در اولین فصل سرمربیگری

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۰۷۳

علی کریمی در اولین فصل سرمربی گری تعداد بازی هایش به عدد ده رسید.

به گزارش ایلنا، علی کریمی یک روز بعد از شکست سنگین مقابل استقلال از سمت سرمربی گری خود استعفا داد و نامه خود را به مدیریت باشگاه سپیدرود تحویل داد.

کریمی در این فصل هم برای نفت تهران و هم برای سپیدرود مربیگری کرد. او حدفاصل هفته های ششم تا هشتم نیم فصل اول در نفت تهران و حدفاصل هفته های هجدهم تا بیست و سوم نیم فصل دوم در سپیدرود روی نیمکت نشست.

جادوگر در نفت تهران به یک برد، یک تساوی و یک باخت دست یافت. او در برابر سپاهان به برتری رسید، مقابل پیکان شکست خورد و در برابر گسترش به یک امتیاز قناعت کرد.

او با هدایت سپیدرود یک برد، دو تساوی و سه باخت را تجربه کرد. تنها برد بازهم مقابل طلایی پوشان اصفهانی رقم خورد. دو تساوی سرخپوشان با هدایت جادوگر در برابر استقلال خوزستان و پیکان بود و سه باخت این تیم هم مقابل گسترش فولاد، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان رقم خورد.

جادوگر در مجموع 9 بازی را سرمربی گری کرد. 9 امتیاز گرفت و میانگین یک امتیاز را بر جای گذاشت. او تنها موفق به شکست سپاهان شد و در مجموع در سال اول سرمربی گری خود و با توجه به مشکلات و حواشی بیرون از زمین عملکرد متوسطی داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز