خبرگزاری کار ایران

شروع سخت کریمی و افاضلی در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۳۱۸

سرمربیان جدید سپیدرورد و نفت در اولین گام محک دشواری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صبح امروز شاهد 2 انتصاب جدید روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری بودیم و علی کریمی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود و هومن افاضلی به عنوان نفر اول کادرفنی نفت تهران انتخاب شدند تا کار خود را از هفته هجدهم شروع کنند ولی از همین ابتدا کار دشواری در پیش دارند.

علی کریمی با سپیدرود باید در اولین دیدار خود در رشت پذیرای گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی باشد که از تیم‌های خوب و آماده این روزهای لیگ برتر است. گسترش فولاد شکست خفیفی مقابل ذوب‌آهن در هفته هفدهم داشت ولی 3 دیدار قبلی خودش را مقابل سایپا، پدیده و پارس جم با پیروزی پشت‌سر گذاشت تا جایگاهش در جدول هم تا حد زیادی ارتقاب پیدا کند.

با وجود امتیاز میزبانی سپیدرود در این دیدار، اوضاع نابسامان این تیم باعث شده کار سختی برای آنها مقابل گسترش فولاد در پیش باشد و باید دید تقابل کریمی‌ها روی نیمکت دو تیم با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود.

نفت تهران هم دیگر تیمی است که هومن افاضلی، سرمربی جدید خود را منصوب کرده و در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برد. آشفتگی اوضاع تیم و درگیری‌های مالکیتی در هفته‌های اخیر آرامش را از نفت گرفته است و امید می‌رود با آمدن مالکیت جدید و کادرفنی اوضاع تیم سرو سامان پیدا کند.

نفت در چنین شرایطی باید به مصاف پرسپولیس برود که با اختلاف 9 امتیاز نسبت به تیم دوم لیگ در صدر جدول قرار دارد و به جرئت می‌توان گفت آماده‌ترین تیم این روزهای فوتبال ماست که امتیاز گرفتن از آنها مقابل چشم تماشاگرانشان برای تیم‌های لیگ برتر کار دشواری است و در این شرایط نفتی‌ها باید تلاش زیادی به خرج دهند.

با توجه به اینکه گام اول هر سرمربی در شروع کارش تاثیر زیادی در ادامه روند او در هر تیم خواهد داشت، کریمی و افاضلی کار دشواری در هفته هجدهم خواهند داشت و باید دید چطور از آن سر بیرون می‌آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز