خبرگزاری کار ایران

المپیک زمستانی، از بلیت تا ویروس

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۶۷

کمتر از 72 ساعت به آغاز بازی‌های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ باقی مانده و کمیته برگزاری این رقابت‌ها در حال برطرف کردن آخرین موانع برای برگزاری باشکوه و شایسته این رقابت‌هاست.

به گزارش ایلنا،  نشست خبری مسوولان بازی‌های المپیک زمستانی 2018 پیونگ‌چانگ در مرکز رسانه‌ای پیونگ‌چانگ برگزار شد. لی هی بئوم مسوول کمیته برگزاری این بازی‌ها در نشست خبری اعلام کرد تعداد بلیت‌های فروش رفته در مقایسه با المپیک دوره قبل آمار بدی نبوده است.

کمیته برگزاری اعلام کرد به طور متوسط برای این بازی‌ها روزانه 7 تا 10 هزار بلیت فروخته شده است. در مجموع نیز حدود 826 هزار بلیت (بیش از 77 درصد) تاکنون برای بازی‌های زمستانی پیونگ‌چانگ فروخته شده است.

وی همچنین در خصوص نگرانی‌های مطرح شده درباره سردی هوا در روز افتتاحیه بازی‌ها، عنوان کرد: «هوا نسبت به چند هفته پیش بسیار سردتر شده است اما این موضوع هیچ تاثیری در برگزاری مراسم افتتاحیه نخواهد داشت.» رییس کمیته برگزاری بازی‌های زمستانی تاکید کرد: «استادیوم محل برگزاری مراسم افتتاحیه سقف ندارد اما 40 وسیله گرمایشی در طبقه دوم قرار گرفته است. وی قول داد که غذای گرم حتما فروخته خواهد شد.» همچنین به دلیل شیوع یک ویروس، 1200 نیروی امنیتی به دلیل بیماری از پیونگ‌چانگ خارج شدند. ابتدای هفته جاری 41 مورد اسهال و استفراغ گزارش شده است. این نیروهای امنیتی به بیمارستان منتقل شدند. کمیته برگزاری بازی‌های زمستانی در این باره گفت: «با خروج 1200 نیروی امنیتی، 900 سرباز جایگزین شدند. مقامات بهداشتی منشا این بیماری را بررسی خواهند کرد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز