خبرگزاری کار ایران

ممکن است استعداها از تیررس مربیان دور بمانند

ساکت:نگاه فدراسیون فوتبال به موضوع استعدادیابی بلند مدت است

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۵۹

دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در دوره کلاس توجیهی مربیان مناطق 9 گانه سراسر کشور دقایقی را صحبت کرد.

به گزارش ایلنا ، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: روزی که بحث استعدادیابی مطرح شد، کمیته جوانان با همفکری کارگروه توسعه و ارتقاء فوتبال با یک برنامه بلند مدت، اهداف معینی را برای طرح استعدایابی در مناطق 9 گانه کشور ارائه و برنامه ریزی کرد.

وی درادامه گفت: حدود یکسال از این پروژه گذشته و امروز برنامه استعدادیابی مناطق 9 گانه به نقطه حساس خود رسیده است. بدون شک 9 چشم بینا، 9 مرکز شناسایی و انسان فرهیخته با یک هارمونی و همفکری به عنوان کاوش گران استعدادهای ناب فوتبال کشور ما را همراهی می کنند. نگاه فدراسیون فوتبال به موضوع استعدادیابی و این طرح، استراتژیک و بلند مدت است. پیوستگی این طرح و اجرای آن به این خاطر است که حجم استعدادها در ایران بسیار گسترده بود و صرفا با برگزاری یک مسابقه، جشنواره، تورنمنت و فستیوال نمی توان آنها را شناسایی کرد و ممکن است استعداها از تیررس مربیان دور بمانند.

ساکت در ادامه بیان کرد: بحث سیستم استعدادیابی مناطق 9 گانه شاید به صورت کامل دقیق نباشد در مسیری که طی می کنیم نیاز به بازنگری خواهیم داشت. از شما می خواهم از فراز و نشیب ها در بخش های مختلف مایوس نشوید و با پیشتکار به کار خود ادامه دهید.

وی افزود: بدون شک شما مورد حمایت فدراسیون فوتبال هستید و ارتباطان با مربیان در بخش تیم های ملی و استعدادیابی باید یک ارتباط سامان یافته و ارگانیک باشد. این جلسه اتفاق فکر نوین استعدادیابی است که فدراسیون فوتبال آن را همچنان دنبال می کند. بدون شک این مناطق 9 گانه بانک اطلاعاتی فوتبال کشور خواهند شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: باید برترین ها از بین بیشترین ها و بهترین ها انتخاب شوند که بیشترین ها و بهترین ها توسط استعدادیاب ها انتخاب و برترین ها در اختیار تیم های ملی قرار بگیرند.شما به عنوان افسران شاخص فدراسیون فوتبال در جای جای ایران برای کشف استعدادها هستید و امیدوارم در امر مهمی که بر دوش دارید، موفق باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز