خبرگزاری کار ایران

فتاحی خبر داد:

حضور علی کریمی در نشست خبری ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۶۹

مربی سپیدرود رشت نمی‌تواند در نشست خبری قبل و بعد از بازی شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی کریمی که 5 هفته هدایت سپیدرود را برعهده گرفته پس از بازی با استقلال خوزستان اظهارات تندی را علیه داور و فدراسیون فوتبال مطرح کرد که موجب منع حضور او در نشست خبری شد.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، در این باره به خبرنگار ما گفت: طبق قانون تنها سرمربیان حق حضور در نشست خبری را دارند. آقای کریمی کارت مربیگری دارند و علیرضا امامی فر سرمربی سپیدرود است. 

او ادامه داد: مربی درصورتی می‌تواند در نشست خبری حاضر شود که سرمربی قادر نباشد به دلیل تاخیر در پروازها و مسائلی از این قبیل حضور به عمل بیاورد.

فتاحی افزود: سرمربیان باید در نشست خبری راجع به مسائل فنی و بازی صحبت کنند و در صورت تخلف کمیته انضباطی با آنها برخورد می‌کند.

با این حال به نظر می‌رسد این اقدام سازمان لیگ بی‌ارتباط با اتفاقات چند روز اخیر و عصیان‌گری و افشاگری‌های علی کریمی نباشد. علی کریمی که در زمان حضور در نفت تهران و سپیدرود طی هفته‌های اخیر بدون منع در نشست خبری قبل و بعد از بازی حضور می‌یافت، دقیقا یک روز بعد از صحبت‌های جنجالی‌اش علیه فدراسیون فوتبال، مهدی تاج و برنامه تلویزیونی نود با این منع مواجه می‌شود که باید به این اتفاق شک کرد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز