خبرگزاری کار ایران

اظهارات علی کریمی کاملا به حق بود؛

کاردوست: انگیره دارم مقابل استقلال خودم را ثابت کنم

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۸۷۸

آخرین خرید زمستانی سپیدرود رشت درباره بازگشت به لیگ برتر و تیم مورد علاقه‌اش، بازی مقابل استقلال تهران و اظهارات اخیر علی کریمی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت پس از محمدرضا مهدوی، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی با هدایت علی کریمی به سراغ هافبک تکنیکی گذشته گیلانی رفت و رضا کاردوست را تا پایان فصل به خدمت گرفت.

کاردوست که پس از دو سال به لیگ برتر بازگشته در این باره به خبرنگار ما گفت: بعد از بازی با صنعت نفت بود که از طرف باشگاه تماس گرفتند تا در تمرینات شرکت کنم. قبل از آن با آقای کریمی صحبت هایی را انجام داده بودیم. آقای کریمی از لحاظ فوتبالی نسبت به من آگاهی داشتند و برای پنج روزی که از لحاظ فنی و بدنی تمرینات من را دیدند، پذیرفتند قرارداد امضا کنم و خوشحالم که نظر ایشان را جلب کردم.

او ادامه داد: من فوتبالم را از نوجوانان سپیدرود آغاز کردم و حالا خوشحالم به خانه برگشتم؛ سال 86 با تیم بزرگسالان این تیم از لیگ دو به لیگ دسته اول آمده بودیم. نیم فصل اول امسال را با سه پیشنهادی که موجود بود قصد نداشتم بازی کنم و دوست داشتم در تیم شهرم که به لیگ برتر آمده بازی کنم. سخت بود خارج از رشت بازی کنم و به همین دلیل تصمیم گرفتم نیم فصل اول بازی نکنم. از آنجایی که سپیدرود صحبت شده بود تمرکزم را روی این تیم گذاشتم. کریمی به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم انتظارات را بر آورده کنم.

خرید جدید سرخپوشان افزود: پست اصلی من هافبک دفاعی است و ان شاء الله بتوانم در هر پستی که کادرفنی تشخیص می‌دهد به خودم و سپیدرود کمک کنم تا دل مردم رشت را خرسند نگه داریم. مطمئنا ما سال های آینده تیم قدرتمندی خواهیم دید.

کاردوست که هنوز برای سرخپوشان به میدان نرفته، درباره اظهارات علی کریمی در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: داوری چند سالی است که بازیکنان و مربیان را اذیت می‌کند و در ایران همه نتیجه گرا هستند و مربی هم با این شرایط تحت فشار قرار می‌گیرد. لحظه ای که بازی انجام می‌شود تا چند ساعت بعد از بازی فشار زیادی روی سرمربی وجود دارد. حرف های آقای کریمی کاملا به حق بود و پنالتی صد در صد برای ما اعلام نشد. با اینکه سپیدرود 10 نفره بود در شرایط سختی قرار داشت و با این پنالتی دو سه پله در جدول بالا می آمدیم و اگر آن صحنه خطای هند اعلام می شد، الان شرایط خیلی فرق می کرد و با روحیه دو چندان مقابل استقلال انجام می‌دادیم.

کاردوست درباره علاقه‌اش برای بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و دیدار مقابل استقلال تهران گفت: خدا را شکر که پس از دو سال به لیگ برتر برگشتم و بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انگیزه هر بازیکنی را ده برابر می کند. انگیره زیادی برای این بازی دارم و دوست دارم خودم را مقابل استقلال ثابت کنم و به غیر از من همه بازیکنان اینگونه هستند. تمرینات جدی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نتیجه موفقی کسب کنیم.

کاردوست در پایان درباره سقوط داماش به لیگ دسته اول در سال های گذشته، گفت: داماش با یک سوت داور به لیگ پایین تر بازگشت و آرزوی میلیون‌ها نفر که عاشق این تیم بود از بین رفت؛ امیدوارم این اتفاق ها تکرار نشود. بازی با ذوب آهن را دو بر یک باختیم و آقای اکبریان داور آن دیدار بودند و برنامه نود نشان داد که دو پنالتی را برای ما نگرفته بود و با اینکه یک شهر را نابود کرد، هفته بعدی آن دیدار خیلی راحت قضاوت کرد. آن بازی اگر تساوی به پایان می رسید ذوب آهن به لیگ پایین تر سقوط می کرد و از نظر من اگر داماش اگر همان سال در لیگ باقی می ماند ، در حال حاضر یکی از تیم های خوب لیگ برتر بود. تمام تلاش بازیکنان سپیدرود این است که سهمیه لیگ برتری استان گیلان را حفظ کنیم و امیدواریم این تیم پرطرفدار باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز