خبرگزاری کار ایران

هشت نکته از هشت بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۵۸۹

هفته بیست و دوم لیگ برتر با اتفاقات جالبی همراه بود و 14 گل را به خود دید.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر روز یکشنبه با دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال به اتمام رسید. در مجموع در این هفته از رقابت ها 14 گل زده شد تا میانگین تعداد گل های این هفته از دو کمتر باشد. با هشت نکته از هشت بازی این هفته از رقابت ها در فاصله هشت هفته تا پایان هفدهمین دوره همراه باشید:

گسترش فولاد 0-0 مشکی پوشان:

این دیدار در حالی با نتیجه بدون گل تمام شد که مشکی پوشان با رضا عنایتی همچنان در قعر جدول رده بندی قرار دارد و علی رغم بازی های پایاپای مقابل تیم های بالانشین بازهم در کسب برد ناکام مانده است. آنها هم اکنون با 15 امتیاز در قعر جدول رده بندی هستند و گزینه اول سقوط به شمار می روند.

نفت 1-1 پیکان:

دهمین هفته بدون برد پیکان با پنجمین هفته بدون باخت نفت همراه شد. شاگردان مجید جلالی مدتهاست رنگ برد را ندیده اند و مشخص نیست مشکلشان کجاست و چرا از سه امتیاز اینقدر دوری می کنند. در سوی مقابل نفت در 5 بازی دو برد و سه تساوی را با هومن افاضلی کسب کرده و حالا توانسته به یکی از مدعیان بقا تبدیل شود.

سپیدرود 1-1 استقلال خوزستان:

یکی از بازی های 6 امتیازی هسته برنده نداشت. سپیدرود نتوانست از امتیاز بازی خانگی استفاده کند و مقابل همسایه خود استقلال خوزستان متوقف شد. کریمی هم بعد از بازی به جای پرداختن به مسائل فنی، ابتدا از داوری اعتراض کرد و سپس به پرتاب کردن بادگیر میکروفون برنامه 90 و اعتراض به مهدی تاج مشغول شد.

پدیده 0-3 تراکتورسازی:

یک برد فوق العاده برای پروشورها مقابل گربه سیاه همیشگی. گربه سیاهی که در این هفته ها اصلا آن تیم همیشگی نیست. تراکتور دومین هفته خود را با هدایت ارطغرول ساغلام پشت سر گذاشت و چهارمین امتیاز را هم دشت کرد. آنها هیچ گلی در دو بازی اخیر که دست بر قضا در مشهد هم برگزار می شد دریافت نکردند.

پرسپولیس 2-0 سپاهان:

یک برد دیگر برای تیم برانکو مقابل سپاهان نگون بختی که برای اولین بار منصور ابراهیم زاده را روی نیمکت خود می دید. سرخپوشان تهرانی با این برد از مرز 50 امتیاز گذشتند و نشان دادند برای قهرمانی پیش از فرا رسیدن سال نو، عطش فراوانی دارند. در این بازی علیپور 15 گله شد و جایگاهش در صدر جدول گلزنان تثبیت شد.

پارس جنوبی 0-0 سایپا:

یک بازی بدون برد دیگر برای پدیده نیم فصل اول که حالا کم کم به رده های پایین تر تنزل پیدا می کند. پارس در نیم فصل دوم فقط یک برد داشته است. آنها این بار در خانه مقابل تیم اوج گرفته علی دایی زمین گیر شدند. خودروسازان با این تساوی در رده چهارم جدول باقی ماندند و یک امتیاز حیاتی را از جم به ترهان سوغات آوردند.

فولا 1-1 صنعت نفت:

در دقیقه 90 بازی بود که پنالتی رحیم زهیوی، فولاد را همچنان شکست ناپذیر نگه داشت. تیم سیروس پورموسوی حالا مانند پرسپولیس و البته با احتساب یک بازی کمتر، 16 بازی است که در لیگ نباخته و باید دید تا کجا آنها به این روند ادامه می دهند. دیگر گل بازی توسط لوسیانو پریرا زده شد؛ یعنی به عبارتی هر دو گلزن این مسابقه به تیم های سابق خود گل زدند.

ذوب آهن 2-1 استقلال:

آخرین و حساس ترین بازی هفته که جذاب ترین مسابقه هفته هم شد. شاگردان شفر به اصفهان آمده بودند تا مقابل ذوب آهنی که از 9 مسابقه قبلی خود 8 تا را برده بود به پیروزی برسند اما در نهایت بعد از 11 بازی، پس از سه ماه و یازده روز شکست خوردند و ذوب آهن هم یازدهمین برد تاریخ خود در لیگ برتر را مقابل آبی پوشان بدست آورد و قلعه نویی نیز همچنان خود را به عنوان گربه سیاه استقلال به فوتبال دوستان نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز