خبرگزاری کار ایران

چهره‌های ویژه نبرد جذاب ذوب‌آهن - استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۳۳

دیدار حساس امروز در ورزشگاه فولادشهر چهره‌های ویژه‌ای خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار حساس امروز ذوب‌آهن مقابل استقلال علاوه بر جذابیت‌های ذاتی خود چند چهره ویژه دارد که حساسیت آن را بیشتر می‌کند. چهره‌هایی که بسته به اینکه روز خوبشان باشد یا نه، می‌توانند نتیجه بازی را رقم بزنند:

 

امیر قلعه‌نویی:

تقابل یکی از 3 مربی پرافتخار تاریخ باشگاه استقلال با این تیم همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. قلعه‌نویی یک استقلالی تمام عیار است و تقابل با تیم سابقش انگیزه مضاعفی برای دو تیم ایجاد خواهد کرد. او با 7 پیروزی مقابل استقلال در تیم‌های مختلف از این حیث رکورددار است.

 

وینفرد شفر:

استقلال معمولاً در تاریخ خود به جز موارد خاص با سرمربیان خارجی نتیجه نگرفته است و تقابل سنت و مدرنیته در این باشگاه همیشه محل بحث بوده است. شفر که تا کنون عملکرد خوبی در استقلال داشته است، برای اثبات توانایی خود نیاز به شکست دادن آلترناتیو همیشگی نیمکت آبی‌ها دارد.

 

مرتضی تبریزی:

مهاحم گلزن ذوب‌آهن که کمی با علی علیپور فاصله گرفته است، انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه آبی‌ها دارد و البته کارش هم مقابل یکی از بهترین خط دفاع‌های لیگ برتر به شدت دشوار است. باید دید آمار گل‌های زده تبریزی بالا می‌رود یا نه.

 

امید ابراهیمی:

احتمالا با بازوبند کاپیتانی وارد زمین خواهد شد و رهبر میانه میدان آبی‌ها هم هست. ابراهیمی امروز هم به مصاف سرمربی‌ای می‌رود که او را به لیگ برتر آورده و به فوتبال ایران معرفی کرده است و هم به خاطر چند سال حضور در اصفهان و سپاهان، تقابلش با ذوب‌آهن جذاب خواهد بود.

 

بختیار رحمانی:

هافبک ذوبی‌ها بعد از مصدومیت به ترکیب اصلی باز گشته است و یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در دیدار امروز خواهد بود. رحمانی سابقه یک نیم فصل ناموفق را در استقلال داشته است و باید دید مقابل این تیم چگونه عمل خواهد کرد.

 

حسین حسینی:

رکورددار کلین‌شیت لیگ برتر بعد از باز شدن دروازه‌اش به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شد و در 3 دیدار اخیر جایش را به مهدی رحمتی داده بود ولی حالا طبق گفته شفر در دیدار امروز به میدان می‌رود و فارغ از هیاهوی رکوردزنی در یک دیدار دشوار باید توانایی‌های خودش را اثبات کند.

 

میلاد فخرالدینی:

سابقه حضورش در استقلال انگیزه زیادی به او مقابل این تیم می‌دهد. فخرالدینی که درگیر پرونده مطالباتش از استقلال هم هست این روزها ستاره ذوب‌آهن محسوب می‌شود و پایه گذار حملات تیمش است و باید دید مقابل استقلال چکار خواهد کرد.

 

داریوش شجاعیان:

در نبود سرور جپاروف وظیفه او در میانه میدان آبی‌ها سنگین‌تر است و باید حملات تیمش را به تنهایی پایه‌گذاری کند. نتیجه دیدار امروز استقلال بستگی زیادی به عملکرد شجاعیان دارد و می‌تواند با درخشش خود خیال شفر را راحت کند.

 

رشید مظاهری:

گلر ملی‌پوش ذوب‌آهن کار دشواری مقابل خط حمله استقلال دارد و اگر بتواند عملکرد درخشان روزهای اوج خود را در این دیدار داشته باشد، تا حد زیادی موفقیت ذوب‌آهن تضمین می‌شود.

 

سایرین:

مهدی رجب‌زاده، قاسم حدادیفر، محمد ستاری و کی‌روش استنلی در ذوب‌آهن و وریا غفوری، بهنام برزای، محسن کریمی و پژمان منتظری در استقلال هم می‌توانند چهره‌های ویژه این دیدار باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز