خبرگزاری کار ایران

شهلا بهروزی‌راد: هدفم صعود چند پله‌ای در مسابقات قهرمانی جهان است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۹۰

ملی پوش پارا قایقرانی ایران که برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان تمرین می کند، قصد دارد در این رقابت ها چند پله صعود کرده و به سکو نزدیک شود.

به گزارش ایلنا، شهلا بهروزی‌راد با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تمریناتم را در کرمانشاه انجام می دهم و قرار است اردوهای تیم ملی از بهمن ماه آغاز شود.

وی که در کرمانشاه دچار مصدومیت شده است درباره شرایطش اظهار داشت: به دلیل مصدومیتی که در کرمانشاه داشتم وقفه 20 روزه ای در تمریناتم به وجود آمد، اما با بهبود شرایطم تمرینات را از فردا آغاز می کنم.

ملی پوش پارا کایاک ایران افزود: برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می شوم که مردادماه در کشور پرتغال انجام می شود و من برای چهارمین بار حضور در این رقابت ها را تجربه می کنم.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۴ عنوان هشتم را به دست آوردم و در دوره قبل این رقابت ها در جایگاه پنجم قرار گرفتم. در این دوره نیز هدفم ارتقا رنکینگ است تا چند پله صعود کرده و به سکو نزدیک شوم.

بهروزی راد به لزوم تمرینات مستمر زیر نظر مربی تاکید کرد و گفت: برای کسب نتیجه مورد نظر در مسابقات قهرمانی جهان باید تمرینات مستمری را زیر نظر مربی آشنا به علم روز دنیا داشته باشم که خدا را شکر آقای مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی، این شرایط را دارد و با آغاز اردوها تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را انجام خواهم داد. مربی تیم ملی علم تمرینی قایقرانی را دارد و من او را باور دارم و دلیل موفقیت های من این است که علم تمرینی مربی ام را باور دارم.

وی افزود: در کرمانشاه شرایط پارو زدن ندارم چون آنجا امکاناتی چون قایق و پیست مناسب نیست و تمرینات بدنسازی را انجام می دهم تا آمادگی بدنی را حفظ کنم. کشورهای استرالیا، ازبکستان، رومانی و کانادا برترین های جهان هستند که برای کم کردن فاصله با آنها باید تمرین کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز