خبرگزاری کار ایران

هدف اصلی بسکتبال با ویلچر کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۲۴

رئیس انجمن بسکتبال باویلچر از برگزاری ۹ اردوی تدارکاتی برای تیم ملی جهت حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

به گزارش ایلنا، حبیب خمجانی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در نظر داریم ۹ مرحله اردوی آمادگی برای تیم ملی جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا برگزار کنیم که سه مرحله آن تا پایان سال ۱۳۹۶ و شش مرحله دیگر تا مسابقات جهانی آلمان انجام می شود.

وی افزود: تیم ملی بعد از مسابقات جهانی باید در بازی های پاراآسیایی جاکارتا شرکت کند که اواسط مهرماه برگزار می شود.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر اظهار داشت: تیم ملی با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه مستقیم حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرد و هدف اصلی ما کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو است که در بازی های پاراآسیایی جاکارتا توزیع می شود.

وی ادامه داد: چهار مرحله اردوی آمادگی تا پایان سال برای تیم ملی در نظر گرفته ایم که یک مرحله آن برگزار شد و سه مرحله دیگر آن نیز انجام خواهد شد.

خمجانی با اشاره به اردوهای تیم ملی در سال ۱۳۹۷ گفت: شش مرحله اردوی آمادگی دیگر برای تیم ملی در سال ۱۳۹۷ درنظر گرفته ایم. همچنین پیشنهاد برگزاری مسابقه تدارکاتی نیز داده ایم تا تیم ملی با شرایط خوب و آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز