خبرگزاری کار ایران

بازگشت ذوبی‌ها به خانه؛

ذوب‌آهن - استقلال؛ افتتاح لیگ برتری فولادشهر

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۷۴

نخستین دیدار ذوب‌آهن در لیگ برتر امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن امروز در حالی میزبان استقلال تهران است که بعد از مدت‌ها یک دیدار لیگ برتری را در ورزشگاه فولادشهر که ورزشگاه خانگی این تیم است برگزار خواهد کرد.

ورزشگاه فولادشهر که حدود 4 ماه درگیر پروژه بازسازی و تعویض چمن بود، با تلاش مسئولان باشگاه در نهایت برای دیدار با آیزاول هند در 10 بهمن آماده شد و میزبان اولین دیدار آسیایی ذوبی‌ها بود.

ذوب‌آهن در طول 4 ماه اخیر که چمن ورزشگاه در حال تعویض بود، بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد و 6 دیدار در این ورزشگاه داشت که حاصل آن 3 پیروزی، یک تساوی 2 شکست بود.

 آنها در اولین مسابقه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب پارس جنوبی جم شدند و در دومین مسابقه برابر فولادخوزستان با یک گل شکست خوردند، مقابل نفت تهران به پیروزی رسیدند و پس از آن برابر سیاه‌جامگان به تساوی رضایت دادند. در دیدار مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان هم به پیروزی 2 بر یک دست یافتند.

حالا ذوب‌آهن پس از حدود 4 ماه به فولادشهر برگشته است، آخرین دیدار ذوبی‌ها در این ورزشگاه در تاریخ 3 مهر مقابل سایپا رقم خورد که به تساوی یک - یک منجر شد.

باید دید بازگشت به فولادشهر برای ذوبی‌ها خوش یمن خواهد بود و آنها می‌توانند شاگردان شفر را شکست دهند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز