خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی حق داشت به دنبال جذب دفاع چپ باشد

ستاری: جناح راست استقلال را مهار می‌کنیم/ صد در صد برنده بازی می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۹۰۰

مدافع چپ ذوب آهن در مورد تقابل با استقلال صحبت کرد.

محمد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل آیزاول اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم که پیروز شدیم. راحت گرفتن بازی بعد از رسیدن به گل و سرمای شدید هوا باعث شد برای دقایقی بازی را رها کنیم و گل تساوی را دریافت کنیم ولی خدا را شکر زود گل خوردیم و فرصت جبران داشتیم.

وی افزود: در طول بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بی‌دقتی و بدشانسی از دست رفتند و همین باعث شد زدن گل برتری ما به تعویق بیافتد ولی در هر صورت خوشحالم که توانستیم پیروز شویم و به مرحله گروهی راه پیدا کنیم.

مدافع چپ ذوب‌آهن در مورد درخشش خودش در این دیدار گفت: ما با آنالیز کامل روی نقاط ضعف حریف وارد میدان شده بودیم و طبق دستورات کادرفنی قرار بر این بود که از جناحین روی دروازه حریف نفوذ شود و موقعیت‌سازی کنیم و از همین روش هم خطر روی دروازه ایجاد کردیم و به گل رسیدیم. در خیلی از بازی‌ها با توجه به شیوه بازی حریف اجازه نفوذ کمتری داریم و این بستگی به تاکتیک تیم و نظر سرمربی دارد.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی در نیم فصل به دنبال جذل دفاع چپ بود گفت: نمی‌دانم چه بگویم، سرمربی حق دارد بر اساس نیاز تیمش خرید کند و ما در گیر بازی‌های فشرده هستیم و رقابت‌های آسیایی هم در پیش است و در این میان ممکن است مصدومیت و مشکلات دیگر پیش بیاید و باید حساب همه چیز را کرد.

ستاری در مورد مصدومیتش در این بازی هم عنوان کرد: مصدومیت جزئی از قبل روی مچ پایم بود که مربوط به زمان بازی با سپیدرود و تمرین پیش از آن بود که در چمن مصنوعی انجام دادیم و 2 بازی هم غایب بودم. در بازی با آیزاول از همان ناحیه صدمه دیدم و نظر کادر پزشکی این بود که برای پرهیز از دوری طولانی مدت دیگر بازی نکنم و به بازی با استقلال برسم و الان هم خدا را شکر مشکلی ندارم.

وی در مورد مصدومیت درخشان‌مهر که در پست او بازی می‌کند تصریح کرد: مهران هم پست من است ولی بیش از آن بای یکدیگر رفیق هستیم و دوست دارم هرچه زودتر شرایط بازی پیدا کند و مهم پیروزی ذوب‌آهن است نه بازی کردن شخص من.

مدافع چپ ذوب آهن در مورد تقابل با استقلال هم گفت: بازی سختی داریم و هر دو تیم در بهترین شرایط خود به هم خورده‌اند. اگر 3 تیم آماده در حال حاضر در لیگ برتر داشته باشیم دو تیم استقلال و ذوب‌آهن هستند و همین بازی را جذاب و سخت می‌کند ولی به امید خدا می‌رویم برای نتیجه گرفتن.

ستاری در مورد اینکه نقطه قوت استقلال در سمت راستش است گفت:  این موضوع را در آنالیز به خوبی متوجه شده‌ایم و چه من در زمین باشم چه بازیکن دیگری، تلاش می‌کنیم در این دیدار اجازه ندهیم استقلال از این سمت نفوذی داشته باشد و نقطه قوتش تبدیل به نقطه ضعف خواهد شد.

وی در مورد نتیجه بازی با استقلال هم خاطرنشان کرد: به امید خدا برای برد می‌رویم و صد در صد پیروز خواهیم شد.

ستاری در مورد ورزشگاه فولادشهر هم گفت: چمن خیلی با کیفیتی بود و فکر نمی‌کردیم به این سرعت بتوانند این ورزشگاه را به این خوبی آماده کنند. از آقای آذری و مسئولان تشکر می‌کنم بابت این موضوع.

مدافع ذوب‌آهن در پایانت در مورد پرداختی بازیکنان عنوان کرد: تا کنون 30 درصد دریافتی داشتیم ولی پیگیری‌های آذری و قلعه‌نویی و قول‌هایی که داده‌اند ظاهراً قرار است مشکلات مالی برطرف شود و به زودی دریافتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز