خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: می‌ترسم بازیکنانم در باد پیروزی مقابل سپاهان باشند/ از این به بعد هر بازی برای ما فینال است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۲۹

سرمربی ذوب‌آهن به تشریح شرایط تیمش برابر صنعت نفت پرداخت.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. نه این بازی بلکه در همه بازی‌های پیش رو بازی‌های سختی پیش روی ماست، چرا که در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود اما خوشحالم که شرایط تیم ما روز به روز بهتر می‌شود.

سرمربی ذوب آهن با تسلیت حادثه کشتی سانچی اظهار کرد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و جز ۴ تیم بر‌تر جام حذفی و تیم‌های بالای جدول لیگ است. مربی و بازیکنان باهوشی دارد. تنها نگرانی من این است که بازیکنانم در باد بازی قبل باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر با‌‌ همان کیفیتی که مقابل سپاهان بازی کردیم بازی کنیم، می‌توانیم برنده این دیدار باشیم.

قلعه نویی افزود: نفت مهاجمان خطرناکی دارد و ما باید بتوانیم ارتباط خط هافبک و خط حمله این تیم را قطع کنیم تا برنده این دیدار باشیم.

سرمربی ذوب آهن گفت: در نیم فصل دوم با توجه به شرایطی که داریم همه بازی‌ها برایمان حکم فینال دارد. شرایط جدول بسیار حساس است و این ۳ امتیاز خیلی به تیم ما کمک می‌کند تا بتوانیم فاصله خود را از تیم‌های پایین‌تر زیاد و خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

قلعه نویی در خصوص وضعیت باشگاه ذوب آهن گفت: ذوب آهن به واقع یک باشگاه است. علی رغم سخت افزار‌ها و تیم‌هایی دارد بودجه این باشگاه از ۲۵ میلیارد به ۱۲ میلیارد رسیده است. به جای دیده شدن تورم، بودجه کم شده است و باشگاه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

سرمربی ذوب آهن از مدیران کارخانه ذوب آهن خواست تا با تزریق پول و بودجه این تیم را در آستانه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا یاری کنند.

وی در پایان یادآور شد: شرایط تیم ما خیلی در نیم فصل دوم تغییر کرده و این موضوع در روند تیمی ما بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز