خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: از بازیکنانم گلایه دارم/ می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۷۵۹

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید این بازی هم می‌توانست با نتیجه پرگل به سود ما و هم با نتیجه تساوی به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی تیمش برابر پیکان در نشست خبری، گفت: این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود. خوشحالم از اینکه بردیم و این دومین پیروزی ما در نیم فصل دوم است.

او ادامه داد: بازیکنان‌مان در زمین دوندگی زیادی داشتند اما می‌خواهم از آنها یک گلایه کنم. این بازی می‌توانست در دقایق ابتدایی بازی با چند گل به سود ما ادامه پیدا کند. از طرفی هم می‌توانست با گل خوردن ما در دقایق انتهایی بازی به پایان برسد اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. در کل از تک تک بازیکنانم ممنون هستم که با وجود اینکه هنوز با هم هماهنگ نشدند خوب کار کردند. امیدوارم این روند رو به صعود ما در هفته‌های آینده ادامه پیدا کند.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: نیم فصل اول امتیازاتی که از دست دادیم دلایل خاص خودش را داشت و دیگر آن روند گذشته را نخواهیم داشت. از مدیرعامل باشگاه آذری تشکر می‌کنم که در شرایط سخت تیم را حمایت کردند. ما باید در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم و موقعیت‌سوزی نکنیم چرا که در بازی امروز ما می‌توانستیم با اختلاف پیروز شویم.  

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که در زمان‌هایی از بازی عصبانی به نظر می‌رسید، گفت: من از دست بازیکنانم ناراحت بودم چرا که برخی از آنها انتظاراتی که از این بازیکنان را داشتم برآورده نکردند و در صحنه‌ای که ما گل اول را دریافت کردیم فکر می‌کنم ضربه کاشته خطا نبود و امیدوارم که این‌چنین نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد فصل آینده با ذوب‌آهن تمدید قرارداد کند یا خیر؟ گفت: مربی قبل از اینکه وارد شود در خروج را به او نشان می‌دهند. من قبلا هم در اصفهان بودم اما امسال واقعا اذیت شدم. در بازی‌های قبل ما هفت الی هشت نفره بازی می‌کردیم ولی در این بازی‌ها یازده نفره بازی می‌کنیم. در پایان باید ببینیم نظر باشگاه چیست و آیا مرا می‌خواهد یا نه؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز