خبرگزاری کار ایران

لطفی: برزای چنگ انداخت اما مقاومت کردم

نباید مکانی را عامل شکست برابر استقلال بدانیم/ می‌توانستیم تاریخ سازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۱۴

مدافع صنعت نفت آبادان گفت: می‌توانستیم تاریخ سازی کنیم و به فینال راه پیدا کنیم. طبیعیت فوتبال اینگونه است و در لیگ همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا به نتایج خوب دست پیدا کنیم.

سعید لطفی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره کناره گیری از جام حذفی با شکست برابر استقلال تهران در نیمه نهایی اظهار داشت: بازی سختی بود و فینال را از دست دادیم. دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تماشاگران لدت بردند. با بدشانسی تمام نشد این بازی را برنده شویم.

او ادامه داد: آقای کمالوند طی ماه‌های اخیر خیلی برای صنعت نفت زحمت کشیده و خیلی دوست داشتند که یادگاری زیبا به مردم آبادان تقدیم کنند. رقبای سرسختی مانند پرسپولیس و سپاهان را از پیش رو برداشته بودند. می‌توانستیم تاریخ سازی کنیم و به فینال راه پیدا کنیم. طبیعیت فوتبال اینگونه است و در لیگ همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا به نتایج خوب دست پیدا کنیم.

مدافع صنعت نفت درباره درگیری با بهنام برزای اظهار داشت: چندین سال است با برزای دوست هستم و در یک صحنه که در استارت بودیم از نظر من عمدی وجود نداشت اما چون پشت من بود و برای رسیدن به توپ، چند بار چنگ انداخت و من هم برای اینکه در موقعیت خطرناک قرار نگیرد، مجبور شدم مقاومت کنم. به آقای فغانی هم گفتم که چون برزای خطا کرده من هم این کار را تکرار کردم. ایشان هم گفتند بازی را خراب نکنید. از هم معذرت خواهی هم کردیم و ماجرا به خوبی تمام شد.

لطفی درباره انتخاب صنعت نفت آبادان پس از نیم فصل حضور در سایپا عنوان کرد: از نظرم بهترین تصمیم فوتبالی ام را گرفته ام و دوست داشتم با آقای کمالوند کار کنم. اینجا در آبادان مردم با صنعت نفت زندگی‌ می‌‌کنند. متاسفانه در حق تیم ظلم می‌شود و امیدواریم مشکلاتی که وجود دارد، برطرف شود.

مدافع صنعت نفت درپایان از عملکرد سوشا مکانی دفاع کرد و گفت: هر زمان تیمی بازنده می‌شود همه مقصر هستند شاید مکانی اشتباه کرده باشد اما نباید او را مقصر کناره گیری از جام حذفی بدانیم. بازی با استقلال اگر صنعت نفت باخت و حذف شد، تمام مجموعه اعم از کادرفنی و بازیکنان مقصر بودند. کمالوند روحیه‌ای به بازیکنان داده که به آسیایی شدن فکر کنیم نه به رقابت برای سقوط نکردن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز