خبرگزاری کار ایران

کی‌روش هفتمین مربی گرانقیمت جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۰۹

سرمربی پرتغالی تیم ملی همچون جام جهانی گذشته، اینبار هم در رده بالای گرانقیمت‌ترین سرمربیان حاضر در این رقابت‌ها و اینبار در روسیه قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سایت « 90Min» در گزارشی به بررسی دستمزد دریافتی سرمربیان 32 تیم راه‌یافته به جام جهانی 2018 روسیه پرداخته که بر این اساس یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با دریافت 8/3 میلیون یورو بیشترین دستمزد دریافتی را در بین این 32 سرمربی دارد و تیته، سرمربی برزیل با 5/3 میلیون یورو و دیدیه دشان، سرمربی فرانسه هم با 5/3 میلیون یورو به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

کارلوس کی روش اما رتبه خوبی را از نظر دستمزد دریافتی میان مربیان حاضر در جام جهانی در اختیار دارد. او با دستمزد 2 میلیون یورویی در سال، عنوان هفتم را به خود اختصاص داده. او در این رده‌بندی، بالاتر از مربیان مطرحی چون خورخه سامپائولی از آرژانتین، گرت ساوت گیت از انگلیس، خوزه پکرمن از کلمبیا، هکتور کوپر از مصر و خوان آنتوینیو پیتزی از عربستان قرار گرفته است.

جز یواخیم لو، تیته و دیدیه دشان، خولن لوپتگی از اسپانیا، استانیسلاو چرچسوف از روسیه و فرناندو سانتوس از پرتغال دیگر مربیانی هستند که بیشتر از کارلوس کی‌روش دستمزد می‌گیرند.

آلیو سیه، سرمربی تیم ملی سنگال هم با دستمزد 200 هزار یورویی در سال، ارزانترین مربی حاضر در جام جهانی محسوب می‌شود. با این حساب کی‌روش جزو مربیان گرانقیمت فوتبال جهان و البته جام جهانی محسوب می‌شود.

مربی پرتغالی تیم ملی ایران که سالانه 2 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد اما همواره فوتبال ایران را مورد انتقاد قرار می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز