خبرگزاری کار ایران

وقتی فغانی داور شد به صعود مطمئن شدیم

خبرهای ویژه‌ی مدیرعامل استقلال؛ از جذب مهاجم خارجی تا تمدید شفر و پاداش

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۶۱۹

مدیرعامل استقلال ضمن گلایه از مسایلی که مانع از جذب مهاجم مدنظرشان شده، خبر از تمدید قرارداد با سرمربی آلمانی این تیم داد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری بعد از صعود آبی‌ها به فینال جام حذفی خبرهای جالب توجهی از این تیم داد؛ از پاداش صعود تا جذب مهاجم خارجی جدید و البته تمدید قرارداد با وینفرد شفر.

مدیرعامل استقلال در بازگشت این تیم از آبادان در جمع خبرنگاران به سوالات آنها حول مسائل مختلف تیم پاسخ داد.

سید رضا افتخاری که در فرودگاه حاضر شده بود درباره پیروزی مقابل نفت آبادان و صعود به دیدار نهایی جام حذفی گفت : ما شرایط سختی را با توجه به اینکه با بارش برف در‌ تهران امکان تمرین طی 4 روز اخیر را نداشتند پشت سر گذاشتیم و به این شکل بازیکنان راهی آبادان شدند. خودمان هم به دنبال تعویق بازی بودیم اما برنامه سازمان لیگ پر بود و ناچارا رفتیم بازی کردیم.البته شفر هم قبل از اعزام تیم به من گفت اکنون شرایط تیم خوب است و بازیکنان می خواهند بازی کنند.

وی افزود: بعد از اینکه شنیدم آقای فغانی داور است خیال‌مان راحت‌تر شد، چرا که واقعا بازی سختی بود و شاید هر داور دیگری بود نمی‌توانست اینگونه آن را مدیریت کنند. بازی سخت و درگیرانه‌ای بود و شاید داور دیگری بود نمی‌توانست به این راحتی آن را قضاوت و مدیریت کند. خدا را شکر که شفر و دستیارانش و بازیکنان توانستند نتیجه زحمات خود را ببینند و بگیرند. باشگاه استقلال به این پیروزی نیاز داشت شاید اگر در لیگ فاصله زیادی دارد اما با این پیروزی یک قهرمانی ان‌شالله و به لطف خدا می‌گیریم. این خیلی به ما کمک می‌کند تا با انگیزه بیشتر کارمان را دنبال کنیم.

مدیرعامل استقلال در ادامه درباره طولانی شدن جذب بازیکن خارجی، تصریح کرد: در این پرونده ها نه ما و نه باشگاه مقصر نبودیم. دو بازیکنی که شفر معرفی کرد، مکاتبات انجام شد و بلیت هم تهیه کردیم، دقیقه 90 به ما گفتند ما نمی آییم زیرا ایران نا امن است و ما به شفر گفتیم آنها را متقاعد کن که این کار نشد. یک نفر نیز به ایران آمد اما در تست پزشکی رد شد و دکتر نوروزی گفت که این بازیکن از نظر زانو و مچ پا مشکل دارد و ایفمارک هم تایید کرد. سراغ گزینه بعدی از کامرون رفتیم و مدیر برنامه های او به ایران آمد. تست های این بازیکن مشکلی نداشت اما این بازیکن اضافه وزن داشت و به همین دلیل 4 هفته طول می کشد به مسابقات برسد و شفر او را نخواست.

افتخاری تصریح کرد: یک بازیکن دیگر به ما معرفی کردند که اسم او را نمی گویم زیرا باز هم با آن تماس می گیرند. مطمئن باشید ما این شخصی که بازیکنان را هوایی کرد، معرفی می کنیم. هنوز برای من اسم او مسجل نشده و نمی خواهم اسم بیاورم که مدیون او شوم. از همان بازیکنانی که نیامدند می توانیم تماس بگیریم و سوال کنیم و آنها به ما می گویند. یک نفر دیشب به ما معرفی شد و من صبح با او جلسه گذاشتم تا فردا کارهای او را انجام دهیم که این بازیکن پس فردا تهران باشد.

او درباره تمدید قرارداد مالی شفر، اضافه کرد: یکی از شرایط قراردادی ما با شفر این بود که او یک جام قهرمانی برای ما بیاورد. حالا که در فینال حذفی هستیم و به امید خدا قهرمان می شویم، طبق توافقی که انجام دادیم قرارداد تمدید می شود. برای او نیز پاداش در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل استقلال درباره درخواست پاداش از بازیکنان، عنوان کرد: بازیکنان درخواست 5 سکه کردند اما پاداشی که ما قبل از سفر به آنها دادیم، برای بردهای قبلی بود و فردا برای آنها پاداش جدید واریز می کنیم. طلبکاران حساب ما را جارو کردند و اگر پرداخت نمی کردیم، مجوز ما باطل می شود و نمی توانستیم جوابگوی هواداران باشیم. امیدواریم بحث مالی را حل کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

افتخاری درباره درآمد باشگاه از بلیت فروشی افزود: بلیت فروشی ما دست اسپانسر است و همه چیز را به ایرانسل فروختیم. ما از ایرانسل نزدیک به 17 میلیارد گرفتیم و با همین مبلغ توانستیم پول ها را پرداخت کنیم.

وی در پایان درباره شرایط قائدی تصریح کرد: با توفیقی در تماس بودم و می دانم قائدی به هوش آمده و شرایط عمومی خوبی دارد. او باید یک هفته استراحت کند و نمی تواند تکان بخورد و بعد از یک هفته به تهران می آید تا برای ادامه فصل آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز