خبرگزاری کار ایران

دیلی استار:

داوید لوئیز، کلید طلایی چلسی در خرید مهاجم آرسنال

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۶۱۴

نشریه انگلیسی دیلی استار گفته باشگاه چلسی برای خرید اولیویه ژیرو از آرسنال برنامه عجیبی را مدنظر دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از دیلی استار، قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس آماده است به عنوان بخشی از قرارداد اولیویه ژیرو به آرسنال منتقل کند تا مهاجم توپچی‌های لندن را جذب کند. اگر ژیرو با چلسی قرارداد امضا کند، میشل باتشوایی از این تیم به بورسیا دورتموند ملحق می‌شود و این در نهایت به پیرامریک اوبامیانگ اجازه می‌دهد با مبلغ 55 میلیون پوند به آرسنال بپیوندد.

دورتموند به خرید مهاجم آرسنال امیدوار بود اما با اعلام آرسن ونگر او 35 میلیون پوند ارزش دارد و از طرفی آبی‌های لندن این مهاجم فرانسوی را به عنوان گزینه اولین جانشینی باتشوایی در نظر گرفته‌اند.

داوید لوئیز، کلید طلایی چلسی در خرید مهاجم آرسنال

دیلی استار می‌گوید ونگر از ماه گذشته به خرید لوئیز علاقه مند بوده و با اینکه او جانی ایوانز از وست برومویچ را زیر نظر داشت اما از پرداخت 25 میلیون پوند برای خرید مدافع ایرلندی انصراف داد. چلسی پس از عدم نتیجه گیری در انتقال ادین ژکو از رم به انگلیس و مذاکرات طولانی سر مبلغ قرارداد، ژیرو را هدف گرفت. در مذاکرات اولیه ظاهرا گفته شده که انتقال مهاجم آرسنال به چلسی تا پایان فصل قرضی باشد.

چلسی در حال حاضر سعی دارد با جای دادن داوید لوئیز به عنوان بخشی از قرارداد با آرسنال، ژیرو را با قرارداد طولانی مدتی جذب کند و با خرید امرسون به ارزش 25 میلیون پوند خط دفاعی‌اش را تقویت کند.

جایگاه مدافع ملی پوش برزیلی در چلسی در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. او پس از اختلاق با آنتونیو کونته در سه ماه اخیر تنها 32 دقیقه برای آبی‌ها به میدان رفته و به نظر می‌رسد ونگر برای خرید او 15 میلیون پوند هزینه کند در حالی آرسنال قصد دارد ژیرو را با قیمتی حدود 30 میلیون پوند به همشهری‌اش بفروشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز