خبرگزاری کار ایران

تابستان تکلیف قرارداد ویدال را مشخص می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۶۶۶

یوپ هاینکس، مربی بایرن مونیخ گفت که به آینده هافبک روی فرم تیمش، آرتورو ویدال خوشبین است و اینکه آینده او در پایان فصل جاری، زمانی که انتقال لئون گورتزکا از شالکه به بایرن مونیخ صورت بگیرد، مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، گورتزکای 22 ساله با قرارداد 5 ساله‌ای که برای عقد آن با بایرن مونیخ به توافق رسیده است، ترافیک خط میانی بایرن را افزایش خواهد داد و به همین دلیل احتمال جدایی یکی از هافبک‌های فعلی این تیم وجود دارد.

گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه دو تیم انگلیسی منچستریونایتد و چلسی، ویدال را می‌خواهند اما هاینکس تأکید کرد که روی ویدال به‌عنوان یکی از بازیکنان مهم تیمش حساب می‌کند. او گفت: «به نظر من، آرتورو ویدال برای بایرن مونیخ بازیکن بسیار مهمی است. او تا سال 2019 با ما قرارداد دارد و در حال حاضر هم دارد بازی‌های بسیار خوبی ارائه می‌کند. فقط کافی است که عملکردش در نیمه دوم بازی‌مان برابر وردربرمن را دیده باشید تا متوجه شوید که او چه بازیکن خوش تکنیکی است. ضمن اینکه او کوله‌باری از تجربه در زمینه بازی در رقابت‌های بین‌المللی دارد. به نظر من او بازیکن قدرتمندی است و هر وقت که تیم نیاز داشته در خدمت آن بوده است اگرچه گاهی اوقات هم لازم است که با او صحبت و یادآوری کنید که بازیکنی جدی باشد. در نهایت این باشگاه و خود او هستند که می‌دانند آینده او چه می‌شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز