خبرگزاری کار ایران

حمایت هاینکس از اعتراض هواداران

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۷۰

یوپ هاینکس گفته که کاملا از اعتراض طرفداران بایرن مونیخ به قیمت بلیت دیدار با اندرلشت حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، تماشاگران تیم میهمان در این مسابقه اسکناس‌های جعلی را به زمین پرتاب کردند تا اعتراض خود را به قیمت بلیت مسابقه نشان دهند. یوفا برای آنها پرونده‌ای باز کرده است. اتهام آنها آوردن پلاکارد غیرمجاز و پرتاب اشیا است.

بایرنی‌ها برای تماشای دیدار تیمشان با اندرلشت باید 100 یورو می‌پرداختند و اعتراض آنها باعث شد بازی اندکی دیرتر شروع شود. هاینکس گفته است: «چه پولی می‌دهید، 100 یورو؟ من کاملا از اعتراض حمایت می‌کنم. طرفداران کاملا حق دارند. اوضاع دیوانه‌واری است. طرفداران نمی‌توانند این همه پول بپردازند. این قیمت یعنی بنشینید در خانه‌تان. این کار درستی نیست. ما باید قیمت‌ها را برای طرفداران فوتبال متعادل نگه داریم، چون به آنها نیاز داریم. بازی‌های بدون تماشاگر برای فوتبال بد است.»

این مربی قرار است تنها تا پایان فصل هدایت بایرن را به عهده داشته باشد. لوتار ماتئوس اخیرا از هاینکس خواسته که مدت بیشتری بماند اما او می‌گوید: «من خودم برای این شغل درخواست ندادم، بلکه از من خواستند که در دوره‌ای دشوار برای بایرن، هدایت این تیم را به عهده بگیرم. من فقط راه حلی موقتی هستم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز