خبرگزاری کار ایران

پیروزی هیرنفین مقابل اسپارتا روتردام؛ قوچان نژاد با گل بازگشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۷۵

هیرنفین در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل اسپارتا روتردام به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایلنا، در نخستین مسابقه هفته بیستم لیگ اردیویسه هلند تیم هیرنفین از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در استادیوم آبه لنسترا و در حالی که رضا قوچان‌نژاد را بعد از ۶ هفته مجددا از ابتدا در ترکیب داشت، میزبان اسپارتا روتردام قعر جدولی بود.

جولیان چابوت در دقیقه ۳ گل اول بازی را برای اسپارتا روتردام به ثمر رساند، اما برتری این تیم خیلی ادامه نداشت و رضا قوچان‌نژاد پاس آربر زنلی را بعد از یک کنترل خوب توپ در داخل محوطه جریمه، با شوت پای چپ از بین پاهای لئونارد نیینهویس عبور داد و در دقیقه ۱۵ کار را به تساوی کشاند.

نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت ولی در دقیقه ۶۵ دنزل دومفریس دومین گل را برای یاران قوچان‌نژاد زد تا هیرنفین بعد از یک باخت و یک تساوی موفق به پیروزی ۲ بر یک مقابل اسپارتا روتردام شود و با ۲۷ امتیاز همچنان در جایگاه نهم جدول لیگ اردیویسه هلند بایستد.

پیروزی هیرنفین  مقابل اسپارتا روتردام؛ قوچان نژاد با گل بازگشت

قوچان‌نژاد که در این دیدار از دقیقه ۷۹ جای خود را به هنک ورمان داد، بازگشت درخشانی پس از ۶ هفته به ترکیب هیرنفین داشت و موفق شد بعد از ۱۰۸ روز مجددا در لیگ اردیویسه گلزنی کند و تعداد گل‌های این فصلش را به سه گل برساند تا با امیدواری بیشتری در سال جام جهانی برای هیرنفین به میدان برود.

قوچان‌نژاد با شادی گلی که مقابل اسپارتا روتردام انجام داد، آن را به فرزندی که در راه دارد، هدیه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز