خبرگزاری کار ایران

شیعی: جلالی کارش را در پیکان ادامه می دهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۳۱

مدیرعامل پیکان می گوید با مجید جلالی قرارداد سه ساله داریم و از اولتیماتوم خبری نیست.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی در واکنش به نتایج ضعیف پیکان در هفته های گذشته گفت: جلالی نباید اولتیماتوم بگیرد و این من هستم که به عنوان مدیرعامل باید جریمه شوم. با جلالی برنامه 3 ساله داریم و ایشان به کارشان ادامه می دهد.

او ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است و ما به استثنای نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم.

مدیرعامل پیکان در مورد گلزنی منشا برابر تیم سابقش گفت: منشا را نمی دانم چقدر از پرسپولیس گرفت؛ اما ما به سیامک نعمتی اندازه پرسپولیس پول می دادیم. البته فوتبال حرفه ای است و خدا را چه دیدید شاید سال بعد دو بازیکن از پرسپولیس به پیکان آمدند.

شیعی در مورد عدم رضایت جلالی از خریدهای خارجی گفت: تمام این بازیکن با نظر آقایان کادرفنی جذب شده اند و کسی نمی تواند این حرف ها را بزند. قرارداد آنها هم بر حسب تعداد بازی بوده و مصدوم هم نبوده است، چون در مشهد بازی کرد و خوب هم بازی کرد.

مدیرعامل پیکان در مورد دخالت هیئت مدیره فدراسیون برای اردوی تیم ملی هم گفت: همه چیز در مورد تیم ملی روی روال است و قرار است تیم ملی 7 بازی دوستانه خیلی خوب داشته باشد که 3 بازی آن برابر تیم های خیلی خوب است.

وی افزود: اولویت ما در سال منتهی به جام جهانی با تیم ملی است و همه ما باید به تیم ملی کمک کنیم.

شیعی در پایان در مورد هدف پیکان گفت: سال اول می خواستیم در لیگ بمانیم، سال دوم می خواستیم استخوان بندی مان را محکم کنیم و شما شک نکنید برای سال سوم روی سکو قرار می گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز