خبرگزاری کار ایران

اسداللهی مطرح کرد؛

فدراسیون فوتبال سلیقه‌ای عمل کرد / فراکسیون ورزش بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۴۵

علی‌رغم درآمدهای بسیار زیاد فدراسیون فوتبال از تبلیغات دور زمین، امتیاز پخش تلویزیونی، دریافت‌پول از فیفا و…مدیران فعلی این فدراسیون با انتخاب سلیقه‌ای اسپانسر، اعتماد سرمربی و بازیکنان تیم ملی را سلب کردند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در زمینه انتخاب اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتبال عملکرد مثبتی نداشته، گفت: از مدیران وزارت ورزش و جوانان انتظار می‌رود نظارت بیشتری بر عملکرد این فدراسیون در زمینه انتخاب اسپانسر داشته باشند تا حیثیت ملی کشور در میادین بین المللی زیر سؤال نرود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا اسداللهی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال در بدترین روزهای جنگ تحمیلی حیثیت و اعتبار تیم ملی فوتبال ایران را در میادین بین‌المللی حفظ کرد، افزود: علی‌رغم درآمدهای بسیار زیاد فدراسیون فوتبال از تبلیغات دور زمین، فروش امتیاز پخش تلویزیونی، دریافت پول از فیفا و… مدیران فعلی این فدراسیون با انتخاب سلیقه‌ای اسپانسر، اعتماد سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال را سلب کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت با تأکید بر پیگیری علل رد پیشنهادهای سایر شرکت‌های تولید البسه ورزشی و انتخاب اسپانسر فعلی افزود: فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در جلسات بعدی خود با دعوت از رئیس و مدیران بازرگانی فدراسیون فوتبال با جدیت ابعاد مختلف این موضوع را بررسی خواهد کرد تا مشکلات رفع شود.

لازم به ذکر است، در روزهای اخیر و پس از برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای‌جنوبی سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال در این خصوص گلایه‌مند بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز