خبرگزاری کار ایران

مجبوریم در چمن مصنوعی بازی کنیم؛

مهدوی: با شکست صنعت نفت از فشار خارج می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۵۱۳

هافبک سپیدرود رشت درباره دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت:

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه سردار جنگل گفت: بازی حساسی را پشت سرگذاشتند و تمام سعی مان را انجام دادیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و فشار روی ما زیاد بود اما از امتیاز میزبانی استفاده کردیم. در بازی های داخل خانه هواداران شور و هیجان زیادی را ایجاد می‌کنند.

او ادامه داد: برای حریفان ما حضور در جمن مصنوعی سخت است و ما هم در مقابل دوست داریم در چمن طبیعی بازی کنیم. مصدومیت ها زیاد است. مجبوریم در عضدی یا سردار جنگل بازی کنیم، چون زمین مناسبی وجود ندارد. زمین‌های مسابقه در رشت زیرسازی مناسب ندارد. شناخته ترین زمین دانشگاه تربیت بدنی است که زمانی تیم ملی در آن حضور داشت. زیرساخت‌های این زمین هم از بین رفته، ما در چمن مصنوعی روی بازی مسلط هستیم.

هافبک سپیدرود درخصوص آمادگی خودش و بازیکنان پیش از بازی هفته بیست و یکم اظهار داشت: چند روزی به دلیل سرماخوردگی در تمرینات غایب بودم و در بازی این هفته غایب هستم. شرایط روحی روانی خوبی داریم. تمرینات فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذاریم و آقای کریمی شرایط روحی روانی مناسبی برای بازیکنان ایجاد کرده‌اند.

مهدوی درباره دیدار خارج از خانه برابر صنعت نفت گفت: بازی در آبادان سخت است و بازیکنان ما برای برد می‌روند. یک امتیاز هم خوب است اما برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم؛ با شکست صنعت نفت آبادان از فشار خارج می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز