خبرگزاری کار ایران

تیموری: می‌گویند بهترین تیم ایرانیم/ به روزهای خوب برمی‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۶۶

مدافع پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد هم تیمی‌هایش با نتیجه گیری برابر استقلال تهران به شرایط خوب برسند.

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شراط آمادگی‌اش و از دست دادن دیدار برابر استقلال تهران گفت: در بازی برابر سپاهان از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم و طی این مدت فیزیوتراپی انجام می‌دادم. از امروز تمرینات را شروع کردم و بازی برابر استقلال را از دست می‌دهم. برای بازیکنانمان در این بازی آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع چپ پارس جنوبی جم درباره نتایج نیم فصل دوم شگفتی سازان گفت: به هر حال ما روی نوار بدشانسی هستیم و در چند بازی اخیر حق ما تساوی نبود. این بخشی از فوتبال است و نباید از ما انتظار بالا باشد. با اینکه تازه به لیگ برتر آمده ایم نتایج خیلی خوبی کسب می‌کنیم و با احترام به پرسپولیس، هر کارشناسی بازی ما را تماشا می‌کند، می‌گوید ما بهترین تیم ایرانیم. قسمت اینطور بوده و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر تمام شود.

او ادامه داد: مصدومیت‌ها هم بسیار تاثیرگذار بود. هر بازی که می‌خواستیم با ترکیب کامل حضور پیدا کنیم یا محروم داشتیم یا مصدوم. به هر حال به روزهای خوب برمی‌گردیم و دوباره نتایج عالی را رقم می‌زنیم.

تیموری درباره سطح رقابت‌ها در نیم فصل دوم اظهار داشت: بازی ها بسیار سخت تر شده و همه تیم ما را می شناسند. سه بازی پشت سر هم از بازی جلو افتادیم و به تساوی تمام شد. درست می‌شود و نگرانی نداریم. حرفه ای هستیم و به شرایط خوب بر میگردیم.

مدافع پارس جنوبی درخصوص بازی برابر استقلال تهران گفت: بازی بسیار سختی داریم. قرار گرفتن در آزادی هم خوب است و هم سخت. از حمایت هوادارانشان برخوردار هستند و هر دو تیم محکوم به برد هستند. اگر استقلال ما را ببرد به جایگاه ما می‌رسد و ما هم ببریم در بالای جدول می‌مانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز