خبرگزاری کار ایران

تیموری: هدفمان قهرمانی یا سهمیه آسیاست / به پارس جنوبی مدیونم

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۴۳۱

مدافع پارس جنوبی جم گفت: از امروز تمرینات را با قدرت شروع می‌کنیم تا با بررسی نقاط ضعف در پایان فصل قهرمانی یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، رقابت‌های جالبی را تجربه کردیم و الان هم دوم جدل هستیم. بالاتر از تیم‌های خوبی مثل سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و ... خیلی خوب کار کردیم و امیدواریم این روند بعد از تعطیلات هم ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: به هر حال ما چند هفته آخر نتایج دلخواهمان را کسب نکردیم و قهرمانی پرسپولیس ناراحتی ندارد. تیم ما در حال حاضر دوم جدول است و خیلی هم خوب کار کردیم.

مدافع پارس جنوبی جم افزود: حواشی که ایجاد می‌کنند جو تیم را به هم نمی‌ریزد و روند خودمان را حفظ می‌کنیم. همدلی بازیکنان و کادرفنی باعث شد تا لقب شگفتی سازان را به ما بدهند. از امروز تمرینات را با قدرت شروع می‌کنیم تا با بررسی نقاط ضعف در پایان فصل قهرمانی یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

تیموری درباره اینکه حواشی پیرامون جدایی او از پارس جنوبی مطرح شده بود، اظهار داشت: به من اعلام نشد که در لیست خروجی هستم و شایعاتی درباره رضایتنامه‌ام وجود داشت که به هیچ وجه صحت ندارد. به این تیم و مردمان شهرش مدیونم و علاقه‌ای ندارم که راجع به این مسائل صحبت کنم. نظر آقای تارتار است که چه کسی در تیم حضور داشته باشد. رابطه خوبی با ایشان دارم و از همکاری با ایشان خوشحالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز