خبرگزاری کار ایران

شماره 7 بارسلونا به گریزمان می‌رسد؛ 14 بر تن کوتینیو

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۴۰

فیلیپه کوتینیو پیراهن شماره 14 بارسلونا را به تن خواهد کرد. در حال حاضر این پیراهن متعلق به خاویر ماسچرانو است.

به گزارش ایلنا، در حالی که گفته می‌شد کوتینیو شاید پیراهن شماره 7 را بپوشد. آردا توران، صاحب قبلی این پیراهن به تیم استانبول باشاک‌شهیر پیوسته است. اکنون شایعات حاکی از آن است که این پیراهن را برای آنتوان گریزمان نگه داشته‌اند.

کوتینیو با قیمت 160 میلیون یورو راهی بارسلونا شد و دومین خرید گرانقیمت تاریخ باشگاه شد. او به دلیل مصدومیت هنوز بازی نکرده است اما احتمالا هفته آینده نخستین بازی‌اش را برای بارسلونا انجام خواهد داد. بازگشت کوتینیو منجر به این می‌شود که بارسلونا انتقال ماسچرانو به لیگ چین را سریع‌تر انجام دهد تا پیراهن او آزاد شود. بارسلونا یری مینا را هم خریده است و او جانشین ماسچرانو در خط دفاعی خواهد شد. این بازیکن پیراهن شماره 24 را به تن می‌کند.

آنتوان گریزمان هم تا پایان فصل در اتلتیکو مادرید می‌ماند. بارسلونا و منچستریونایتد در تابستان برای خرید او رقابت خواهند کرد. مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن 200 میلیون یورو است اما در تابستان 100 میلیون یورو خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که او به احتمال فراوان راهی بارسلونا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز