خبرگزاری کار ایران

مسئولین فوتبال به فکر ریشه فوتبال ایران باشند

دست نشان: زنده بمانیم فوتبال زنده می‌ماند/ عوارض گمرک را خرج ملوان کنید

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۰۲

سرمربی ملوان بندرانزلی در پایان دیدار برابر بادران تهران به تشریح وضعیت مالی تیم ریشه دار گیلانی پرداخت.

به گزارش ایلنا، نادر دست نشان در پایان دیدار برابر بادران تهران، اظهار داشت: اعتراضی به داور نداشتیم و اعتراض پیش آمد. داوری خوب و جوانی بود و چند اشتباه داشت و فکر می‌کنم اشتباهتش به ضرر ما تمام شد ولی از داوری راضی هستیم. دو صحنه به نفع ما پنالتی نگرفت و شجاعت داور و رئیس کمیته داوران ستودنی است. داور بی طرف بود.

او ادامه داد: بازی سنگینی بود و تیم بادران تیم پرمهره و ایده آلی بود اما بازیکنان ما امروز فوتبالی را بازی کردند که اگرشانس های ما به گل تبدیل میشد بیشتر از پنج یا شش موقعبت گلزنی داشتیم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم.

دست نشان افزود: آینده ملوان همیشه روشن است چون همیشه با عشق روشن می‌‌ماند. مشکلات مالی بدجور گریبان تیم ما را گرفته است. امیدواریم استاندار، فرماندار، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال که  می‌توانند به ملوان کمک کنند، ملوان را زنده نگه دارند تا فوتبال زنده بماند. همانطور که بعضی ها در برنامه هایشان می‌گویند پرسپولیس و استقلال سرحال باشند تیم ملی ما خوب است؛ هر زمان ملوان، نفت آبادان، نساجی مازندران، ابومسلم، برق شیراز تیم‌های ریشه دار سرپا باشند فوتبال ما پویا است. بازیکنانی همانند سیروس قایقران که امروز روز تولدش است از تیم‌هایی مانند ملوان پویا شدند.

سرمربی ملوان درباره مشکلات مالی بیان داشتک امیدوارم فکر اساسی شود وزیر ورزش با رئیس منطقه آزاد که در خاک انزلی دارد امکانات را درو می‌کند. تنها پارکینگ منطقه آزاد انزلی که ورودی هر ماشینش 5 هزار تومن است را به من بدهند تا برای ملوان خرج کنم.  گمرک ملوان عوارضش را برای باشگاه خرج کنند تا مردم انزلی که رنج می‌برند از امکاناتش استفاده نکنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و مسئولین به فکر ریشه فوتبال ایران باشند که ملوان یکی از بزرگترین هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز