خبرگزاری کار ایران

وقتی یک سوم امتیازهای پرسپولیس دزدیده شد/ آزادی امن نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۳۱

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتایج خوبی را کسب نکرده است.

به گزارش ایلنا، تساوی دقیقه 94 با گسترش فولاد، حداقل حسنی که داشت این بود که مردم ناراحت به خانه هایشان نرفتند؛ روند شکسن ناپذیری پرسپولیس پابرجا ماند و پای سیامک نعمتی هم به گل باز شد اما در کنار همه اینها و با توجه به خیال راحت سرخپوشان تهرانی به حفظ جایگاهشان در صدر جدول، به نیمه خالی لیوان هم رجوع می کنیم؛ دو امتیاز خانگی دیگر هم از دست رفت تا بیش از پیش مشخص شود آزادی جای امنی برای پیروزی پرسپولیس نیست.

سرخپوشان تهرانی هم اکنون تا پایان هفته بیستم 45 امتیازی هستند. آنها 10 بازی خانگی و 10 بازی به اصطلاح مهمان را داشته اند. شاگردان برانکو در طول این فصل در 13 مسابقه پیروز شده اند و در 7 دیدار دیگر از کسب سه امتیاز عاجز مانده اند. ما با این هفت بازی کار داریم.

تساوی 1-1 مقابل مشکی پوشان در هفته چهارم(ورزشگاه آزادی)، باخت 1-0 به پیکان در هفته ششم(ورزشگاه آزادی)، تساوی 2-2 مقابل سپاهان(ورزشگاه نقش جهان)، تساوی 0-0 مقابل پدیده در هفته دوازدهم(ورزشگاه آزادی)، تساوی 1-1 مقابل فولاد در هفته شانزدهم(ورزشگاه غدیر)، تساوی 0-0 مقابل نفت تهران در هفته هجدهم(ورزشگاه آزادی)، تساوی 1-1 مقابل گسترش فولاد در هفته بیستم(ورزشگاه آزادی) 7 دیداری بوده اند که برای پرسپولیس بردی در بر نداشته است.

از 60 امتیاز ممکن 45 امتیاز کسب شده و 15 امتیاز از کف رفته است. از این 15 امتیاز، 11 امتیاز در بازی های خانگی و تنها 4 امتیاز در مسابقات خارج از خانه از دست رفته است. پرسپولیس در آزادی 5 برد داشته، 4 بار به تساوی رسیده و تنها شکستش هم در همین ورزشگاه رقم خورده است. آنها از 30 امتیاز ممکن در خانه 19 امتیاز جمع آوری کرده اند و این یعنی نزدیک به یک سوم امتیازات را از دست داده اند.

در سوی مقابل تیم برانکو در خارج از آزادی بی رحم گونه  به رقبا می تازد. آنها در 10 بازی 8 برد و تنها دو تساوی داشته اند. هر دو تساوی هم در حالی رقم خورده که تا دقایق پایانی پیش بوده اند. نکته جالب توجه این است که استقلال هم مانند پرسپولیس تا پایان هفته بیستم در بازی هایی که میزبان بوده 5 برد، 4 مساوی و یک باخت به ثبت رسانده است.

اما دلیل این امر چیست؟ چرا پرسپولیس در آزادی اینقدر به مشکل می خورد؟ یادمان نرود که حذف ازجام حذفی هم در همین ورزشگاه رقم خورد. فراموش نکنیم پرسپولیس با تنها دو میزبانی درست و حسابی در ورزشگاه آزادی تا نیمه نهایی آسیا توانست پیشروی کند. فشار تماشاگران، بی قراری برای رسیدن به گل و کمی عجول بودن، حالت بیش از حد تدافعی رقبا در این ورزشگاه مقابل پرسپولیس که نمونه مشخص آن، تیمهای نفت و گسترش فولاد بودند که روی به دفاع به اصطلاح اتوبوسی آوردند یا .... می تواند مهمترین فاکتورها در این نقیصه بزرگ برای تیم کم نقص پروفسور باشد.

تا پایان لیگ هفدهم تیمهای سپاهان، استقلال خوزستان، سایپا، پارس جنوبی و سپیدرود هم باید به ورزشگاه آزادی بیایند و مهمان پرسپولیس باشند. باید دید برانکو و تیمش در این 5 بازی چه نتایجی کسب می کنند و احیانا چند امتیاز از دست می دهند؟ 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز