خبرگزاری کار ایران

موانع بزرگ سر راه تراکتوری شدن دنیزلی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۸۶۲

همکاری تراکتورسازی با سرمربی ترکیه‌ای کمی پیچیده به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چند روز اخیر صحبت‌هایی در مورد مذاکره باشگاه تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی برای همکاری شنیده می‌شد که توسط این سرمربی در گفت‌وگوی تلویزیونی وی مورد تایید قرار گرفت.

در این شرایط که به نظر می‌رسد همکاری دنیزلی و تراکتورسازی مراحل نهایی خودش را طی می‌کند، برخی موانع در این همکاری وجود دارد که باید رفع شود تا شاهد همکاری طرفین باشیم.

یکی از مشکلاتی که محل اختلاف دو طرف است، دستمزد بالای دنیزلی است که درخواست کرده و این مبلغ پرداختش در توان تراکتورسازی نیست و یا حداقل دشوار است. با توجه به اتفاقاتی که پرونده‌های بدهی باشگاه‌های ایرانی در فیفا اخیراً ایجاد کرده است، باشگاه‌ها در چند وقت اخیر نسبت به موارد این چنینی دست به عصا حرکت می‌کنند.

مشکل دیگر قانونی است که برای استفاده تیم‌های نظامی از مربیان خارجی محدودیت قائل شده است و به همین دلیل عقد قرارداد با دنیزلی باید مورد تایید قرار بگیرد و مجوز آن اخذ شود تا این امکان فراهم شود که همکاری صورت بگیرد. تراکتورسازی 2 فصل قبل هنگام همکاری با تونی هم با چنین موانعی روبرو شده بود و پیگیری‌هایی برای رفع آن انجام شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز