خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های جنجالی یحیی تیر خلاص را زد؛

دنیزلی در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۷۰۰

تراکتورسازی در آستانه قرارداد با سرمربی ترکیه‌ای قرار دارد و یحیی گل محمدی به درب‌های خروج باشگاه نزدیک تر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در چند وقت اخیر درگیر حواشی زیادی بوده است در آستانه یک تحول بزرگ قرار دارد و این تغییر روی نیمکت سرمربیگری این تیم است.

اختلافات چند وقت اخیر میان گل‌محمدی و آجورلو که علنی شده است و خودش را میان مصاحبه‌های سرمربی تراکتورسازی هم نشان داده در نهایت به قطع همکاری وی منجر خواهد شد. یحیی در نشست اخیر خودش هم حسابی گرد و خاک کرد و مدیرعامل باشگاه را بابت کسر 20 درصد از قراردادش و غیرقانونی خواندن این کار مورد انتقاد قرارداد تا نشان دهد شرایط همچنان غیرعادی است.

در این شراط احتمالی که در چند وقت اخیر در تبریز از آن صحبت می‌شود قوت یافته و آنهم حضور مصطفی دنیزلی، سرمربی ترکیه‌ای در تبریز است. بحث حضور دینزلی در تراکتورسازی از هفته‌ها قبل مطرح شده بود ولی خیلی جدی به نظر نمی‌رسید تا اینکه نتایج ضعیف تراکتورسازی صدای هواداران را در آورد و در نهایت موجب اختلاف مدیرعامل و سرمربی باشگاه شد.

دنیزلی در سال‌های اخیر پیشنهاداتی از ایران داشته که آنها را رد کرده است ولی به نظر می‌رسد بحث حضورش در تراکتورسازی جدی‌تر از قبل است و اگر اتفاق خاصی نیافتد به زودی شاهد ورود او به تبریز برای قرارداد همکاری خواهیم بود. در حال حاضر دو نماینده از سوی باشگاه تراکتورسازی برای مذاکره با دنیزلی در ترکیه هستند و روی کلیات این همکاری هم به توافق رسیده‌اند و تنها جزئیات قرارداد باقی مانده است.

قرارداد دنیزلی با تراکتورسازی یک فصل و نیم اعتبار خواهد داشت و تا پایان فصل نوزدهم ضامن همکاری طرفین است.دنیزلی در حال حاضر مدیریت فنی یک تیم در لیگ ترکیه را بر عهده دارد و برای رفتن به تراکتورسازی باید رضایت این باشگاه را جلب کند.

آجورلو و دنیزلی سابقه همکاری در پاس را با یکدیگر دارند و رابطه خوبی میان‌شان برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز