خبرگزاری کار ایران

دلیل رد پیشنهاد از تبریز برای بازیکنان لیگ برتری؛

نیمکت لغزان تراکتور بازیکنان را پس می‌زند

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۶۶

تراکتورسازی در مذاکرات اخیر خود با بازیکنان شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با پایان محرومیت یک ساله جذب بازیکن خود روبرو شد، در یک اقدام ضربتی 7 بازیکن جدید به جمع نفرات خود اضافه کرد تا چهره‌ای متفاوت بگیرد و بتواند نتایج بهتری در نیم فصل دوم کسب کند.

با این حال جذب 7 بازیکن جدید نیازهای کادرفنی و کمبودهای تراکتورسازی را به طور کامل برطرف نکرد و آنها به دنبال جذب چند بازیکن دیگر در پست‌ خط حمله و دروازه رفتند که البته این‌بار تاکنون موفق نبوده‌اند.

تراکتورسازان در خط حمله گزینه‌هایی مثل سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری و عیسی آل‌کثیر را در نظر داشتند که مذاکرات با هیچکدام از این 3 نفر مثبت پیش نرفته است. از طرفی پس از عدم توافق برای دریافت ITC ژوردی آلمیدای برزیلی به دنبال جذب گلر رفتند که محمدرضا اخباری، مهدی رحمتی و علیرضا حقیقی گزینه‌های جدی این باشگاه بودند که مذاکرات با این بازیکنان هم مثبت پیش نرفته است.

همچنین بازیکنانی نظیر رضا میرزایی و سینا مریدی هم قرار بود به عنوان سرباز جذب تراکتورسازی شوند ولی با تمدید دوران دانشجویی خود قید حضور در تبریز را زدند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که بازیکنان اخیراً به حضور در تراکتورسازی روی خوش نشان نمی‌دهند، اوضاع نابسامان کادرفنی و لغزان بودن نیمکت این تیم است که با کسر 20 درصد قرارداد گل‌محمدی و مصاحبه وی علیه آجورلو، اختلافات شکل علنی به خود گرفته و شنیده‌ها از احتمال برکناری وی خبر می‌دهند.

در این شرایط که بازیکنان از بقای گل‌محمدی در تراکتورسازی مطمئن نیستند حاضر به ریسک نشده و تیم خود را برای حضور در تراکتورسازی ترک نمی‌کنند.

باید دید در نهایت تراکتورسازی که حداقل نیاز به جذب 2 بازیکن دیگر دارد می‌تواند با گزینه‌ای به توافق برسد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز