خبرگزاری کار ایران

رونمایی از مهندس جدید پرسپولیس؛ مردی از دیار خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۷۱۴

وحید امیری در این هفته ها همه کار برای پرسپولیس می کند.

به گزارش ایلنا، وحید امیری را می‌توان نقش اول سه امتیاز ارزشمند پرسپولیس در بازی مقابل مشکی‌پوشان دانست. بازیکنی که به این نقش عادت کرده است پرسپولیس حتی اگر روز بدی را در یک بازی پشت سر بگذراند و ۹۰ دقیقه ناامیدکننده داشته باشد، باز هم بازیکنی را در میدان دارد که می‌تواند با یک حرکت خوب و به موقع برگ برنده را برای تیمش رو کند و از یک امتیاز، سه امتیاز بسازد.

وحید امیری که در ابتدای فصل هیچ پاس گلی را به نام خودش ثبت نکرده بود، چند هفته‌ای است به همان ستاره همیشگی تبدیل شده. او از هفته چهاردهم، چهار پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. او در بازی مقابل ذوب‌آهن، صنعت نفت و مشکی‌پوشان چهار پاس گل به همبازیانش داده است. نکته مهم اینکه در هر سه مسابقه، پاس گل‌های امیری برای ثبت گل اول بازی بودند که نقش زیادی در پیروزی پرسپولیس داشتند و سه امتیاز ارزشمند را برای آنها به ارمغان آورده‌اند.

امیری در بازی مقابل نفت هم که در غیبت منشا در خط حمله به میدان رفته بود، عملکردی فوق‌العاده داشت و اگر اشتباهات داوری نبود با گرفتن پنالتی می‌توانست آمار پاس‌گل‌هایش را بالاتر ببرد. تنها غیبت امیری در هفته‌های اخیر، بازی با فولاد بود که بدون پیروزی قرمزها به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز