خبرگزاری کار ایران

نخستین دوره مسابقات گرنداسلم ۲۰۱۸ تکواندو – چین

کیانی باخت و به مدال نرسید

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۳۸۶

ناهید کیانی نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان در دیدار رده بندی نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم برابر دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017 نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

به گزارش ایلنا، نخستین دوره مسابقات گرنداسلم تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین برگزار می شود.

این رقابت‌ها به صورت سری انجام می‌شود؛ سری سوم از ساعت 03:30 بامداد امروز (شنبه) در اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که سجاد مردانی و ناهید کیانی به عنوان هوگوپوشان ایرانی رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان در دیدار رده بندی رو در روی «یونتائو ونرن» نماینده چین دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017 قرار گرفت و با نتیجه 14 بر 9 نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

کیانی در نخستین گام برابر «تیجانا بوگدانویک» از صربستان که از سال 2010 حضور در میادین مختلفی را تجربه کرده قرار گرفت و با نتیجه 19 بر 7 پیروز میدان شد. این هوگوپوش نقره المپیک ریو 2016، برنز قهرمانی جهان 2015، نایب قهرمانی مسابقات گرندپری 2017، طلای بازی‌های یونیورسیاد 2017، طلای قهرمانی اروپا 2016 و... را در کارنامه دارد. او در دومین مبارزه «جائ یونگ سیم» کره‌ای قهرمان جهان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت.

نماینده وزن 49- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف «وانجا استانکویچ» از صربستان قهرمان جهان 2017 و قهرمان اروپا 2017 رفت و در حالی که تا یک دقیقه پایانی راند سه نتیجه 3 بر هیچ به نفع نماینده کشورمان بود، مبارزات 6 بر 6 به راند طلایی کشید و در این راند تکواندوکار صربستان نتیجه را به نفع خود به پایان رساند.

هدایت کیانی برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز