خبرگزاری کار ایران

دو پیشنهاد جذاب مورینیو به آرسنال برای خرید سانچز

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۲۷۸

سرمربی منچستریونایتد برای جذب الکسیس سانچز دو پیشنهاد جذاب برای باشگاه آرسنال آماده کرده است.

به گزارش ایلنا، الکسیس سانچیز بی شک به پرحاشیه‌ترین بازیکن این روزهای لیگ جزیره تبدیل شده و ستاره شیلیایی که در آخرین سال قراردادش به سر می‌برد مورد توجه منسچتریونایتد و منچسترسیتی قرار دارد.

سانچز در تابستان با قرارداد 30 میلیون پوندی با منچسترسیتی به توافق دست یافته بود اما ممانعت باشگاه آرسنال سبب شد تا این انتقال صورت نگیرد و باشگاه‌های پاری سن ژرمن، رئال مادرید و منچستریونایتد به جمع مشتریان هافبک-مهاجم توانا اضافه شوند.

اکثر رسانه‌ها به پیوستن سانچز در زمستان به منچسترسیتی صحبت می‌کردند تا اینکه اظهار نظر جنجالی این هفته بازیکن 29 ساله جنجال ساز شد. زمانی که از سانچز سوال شد به منچستر می‌روی؟ او پاسخ داد: کدام یک از آنها؟

اظهار نظر سانچز این بود که منچستریونایتد هم مذاکراتی با وی داشته و حالا "دیلی استار" معتقد است ژوزه مورینیو برای جذب این بازیکن و تقویت شیاطین سرخ دو بازیکن را به عنوان بخشی از قرارداد به آرسنال پیشنهاد می‌دهد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، به دنبال خرید توماس لمار از موناکو است تا جانشین الکسیس سانچز شود و با این وجود مورینیو هم آنتونی مارسیال را به او پیشنهاد می‌دهد. ونگر همچنین برای خرید یک مدافع وسط هم تلاش کرده بود اما رقم درخواستی داوید لوئیز بالا بود و معامله بین چلسی و آرسنال شکل نگرفت.

اگر ونگر علاقه‌ای به مارسیال نداشته باشد به گفته نشریه انگلیسی کریس اسمالینگ به عنوان بخشی از قرارداد سانچز راهی آرسنال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز