خبرگزاری کار ایران

رد چند پیشنهاد رئال مادرید برای رافائل میر

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۰۱۸

نشریه آس اسپانیا نوشته است که باشگاه رئال مادرید چند بار با پیشنهاد‌های مختلف برای خرید رافائل میر از والنسیا تلاش کرده است اما این باشگاه با انتقال او به مادرید مخالفت و در عوض او را به صدرنشین جدول لیگ دسته اول فوتبال انگلیس فروخته است.

به گزارش ایلنا، میر برای عقد قراردادی 4 سال و نیمی با باشگاه ولورهمپتون انگلیس به توافق رسیده است ولی رقم این قرارداد هنوز فاش نشده است.

این بازیکن 20 ساله در حالی راهی انگلیس می‌شود که در پایان فصل جاری قراردادش با خفاش‌ها به پایان می‌رسید و این امکان را داشت که به هر باشگاهی که می‌‌خواهد از جمله رئال مادرید که مشتری پروپا قرص او بود ملحق شود.

میر با رد شایعه تلاش‌های مکرر والنسیا برای تمدید قراردادش به رادیو کادنا سر اسپانیا گفت: «والنسیا فقط تابستان امسال به من پیشنهاد تمدید قرارداد داد. اینکه باشگاه از یک سال پیش در تلاش بوده این قرارداد را تمدید کند صحت ندارد. مسوولان باشگاه سه، چهار پیشنهادی که رئال مادرید برای خرید من به آنها داد را رد کردند اما با اولین پیشنهادی که از ولورهمپتون در ماه دسامبر دریافت کردند، موافقت کردند. والنسیا نمی‌خواست من به رئال مادرید بروم. من هم والنسیا را ترک می‌کنم چون به دنبال پروژه‌ای جاه‌طلبانه هستم، جایی به من اعتماد شود.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز