خبرگزاری کار ایران

مجمع بسکتبال شنبه به شایسته سالاری رای میدهد نه غوغا سالاری

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۹۹۳

با تایید حسن میرزا اقابیک و جواد داوری انتخابات فدراسبون بسکتبال وار د فاز تازه ای شد و بنظر میرسد ورود این دو کاندیدا که از جنس بسکتبال و مدیریت هستند تمامی معادلات و مهندسی انتخابات را بر هم بریزد.

 

به گزارش ایلنا، طی روزهای گذشته که آقابیک تایید نشده بود طیف مقابل خیالی آسوده داشت اما اکنون که وی تایید شده اعضای مجمع و روسای هیات ها و‌همچنین افکار عمومی نگاهی تازه به انتخابات شنبه دارند.

با نگاهی گذرا به پرونده آقا بیک به این نتیجه می رسیم که خانواده بسکتبال بدون توجه به تبلیغات و جنجالها و ولخرجی های پوپولیستی برخی از کاندیداهایی که خودرا کاندیدای سفارش شده میدانند انسان را به این نتیجه میرساند که وی مهره گم شده بسکتبال است و اکنون خانواده بسکتبال در معرض یک آزمایش بزرگ قرا ر گرفته است.

خانواده بسکتبال در تمامی این سالها یک مدیر ششدانگ تمام عیار می خواسته که اکنون میتواند این خصوصیات را در حسن میرزاقابیک ببیند.

او بازیکن تیم ملی مربی تیم ملی . سرپرست هیات . ...و سابقه ۳۰ ساله مدیریت در تمامی ارکان ورزش داشته است. همه اینهایی که کاندید شده اند روی هم به اندازه آقابیک بسکتبالی و سابقه مدیریت ندارند. 

او بسیاری از زمین های خالی را در دهه ۷۰  و ۸۰ با حمایت مرحوم خطیب تبدبل به فصای ورزشی در تهران  کرد و اکنون نیز اگر رییس فدراسیون شود قولی که برای تاسیس خانه بسکتبال در تهران و مراکز استانها و توجه ویژه به استانهای بسکتبال خیز داده را می توان انتظار داشت که عملیاتی کند.

نکته مهم : هیات ها و سایر اعضای مجمع می دانند و بدانند که هرکه بگوید ‌وزیر ایشانرا تایید و حمایت کرده بزرگترین نقطه ضعف را هم او دارد چرا که اگر فردی به خود اعتماد داشته باشد از کیسه خلیفه خرج نمیکند. می خواهد در برج عاج خود را میزیان ولخرج معرفی کند یا مورد حمایت صاحبان گاوداری ها ودام داری ها باشد. 

شنبه اعضای مجمع که همگی دارای عزت نفس هستند به شایسته ستالای در بسکتبال رای می دعند نه غوغا سالاری .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز