خبرگزاری کار ایران

حمایت کرانچار از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

کرانچار: قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایران است/ امیدوارم برنده دربی باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۹۲۰

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: گر شرایطی فراهم شود تا بانوان هم در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند و زنانی که خودشان ورزشکار هستند و در جامعه حضور دارند، می‌توانند از تماشای فوتبال لذت ببرند.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دربی اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: همیشه برای قلعه‌نویی و باشگاه ذوب‌آهن احترام قائل هستم و قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران بعد از حرفه‌ای شدن لیگ برتر است و همیشه تیم‌های پایین جدول را بالا کشیده است و تیم‌های بالای جدول را قهرمان کرده است.

سرمربی سپاهان افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و پیروز شویم؛ علی کریمی کلیدی‌ترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی امیدوارم در ادامه در کمپ تیم‌ ملی با اعمالی که انجام می‌شود هرچه زودتر به تیم ما برسد. این شرایط را برای ادون بازیکن ملی‌پوش آلبانیایی ما فراهم می‌کند که کیفیت خود را نشان دهد.

کرانچار در مورد شرایط رافائل گفت: به طور قطع مصدومیت‌هایی که مطرح شده و مصدومیت‌هایی که اخیرا برایش به وجود آمده است، برای او مشکلاتی را به وجود آورد و بدون تعارف باید عرض کنم و در مسابقاتی که برای ما به میدان رفته، اصلا کیفیت خوبی نداشته است. این که خواسته‌های این بازیکن چه بوده، تماما به باشگاه مربوط است و این که این بازیکن باید از لیست خروج کند و یک بازیکن دیگر جایگزین او شود و با این موضوع من هم موافق هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تقابل رشید مظاهری و ابراهیم عالمه بیان کرد: این یک دیدگاه ژورنالیستی مناسب است ولی از منظر فوتبالی کاملا متفاوت خواهد بود؛ ظرف سه مسابقه دروازه‌بانی که جذب کرده‌ایم خوب عمل کرده ولی همه را نمی‌توان به ابراهیم عالمه نسبت داد و دفاع تیمی ما هم در این موضوع تاثیرگذار بوده است. از همین رو با یک میل رو به جلو حرکت خواهیم کرد و بازی مالکانه‌‌ای را در بازی فردا داشته باشیم؛ امیدوارم بتوانیم در کسب نتیجه هم موفق باشیم.

کرانچار اذعان کرد: اگر شرایطی فراهم شود تا بانوان هم در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند و زنانی که خودشان ورزشکار هستند و در جامعه حضور دارند، می‌توانند از تماشای فوتبال لذت ببرند ولی باید مشکلاتی که به حضور آن‌ها در ورزشگاه وجود می‌آید، حل شود تا امکان حضور آن‌ها در ورزشگاه وجود بیایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز