خبرگزاری کار ایران

کریمی: سنم قد نداد؛ وصیت می کنم هاوش طلبم را از نفت بگیرد/ بحث جذب جباری را از شما می شنوم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۶۲۱

سرمربی سپیدرود در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت.

به گزارش ایلنا، علی کریمی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: بازی دومی است که بازی می کنیم. در بازی قبل بدشانسی آوردیم. نتوانستیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم. باید از بازی های خانگی امتیازات خوبی را جمع کنیم. پیکان هم شرایط خوبی نداشته اما این بازی شرایط خاص خود را دارد. امیدوارم بازی جذابی باشد و با دست پر به رشت برگردیم.

وی در ادامه درباره شایعه جذب جباری افزود: جباری از دوستان من است اما از شما می شنوم. نیاز به جذب بازیکن داریم. در این چند روز باقیمانده دنبال جذب بازیکن هستیم تا بتوانند مشکلات ما را حل کنند. با 37 نفر تیم را تحویل گرفتیم. مربیان قبلی باید توضیح بدهند چرا باید تیم فوتبال 37 نفر بازیکن داشته باشد. به کمک باشگاه تعداد را به 24 نفر رساندیم. 

سرمربی سپیدرود رشت در ادامه تصریح کرد: تیمها بازیکنان خود را به این راحتی از دست نمی دهند همانطور که ما نمی دهیم. روی گزینه خارجی فکر می کنیم. آن هم اگر خوب باشد که بازیکن آزاد نمی شود. هر بازیکن خارجی به شرط حضور در تمرینات می تواند اضافه شود. اگر ما پسندیدیم قراردادش بسته شود.

وی درباره اظهاراتش راجع به مربیانی که پول می گرفتند گفت: دو مربی بودند که پول می گرفتند و متاسفانه صحبت هایم خوب رسانه ای نشد. من قصدم به توهین به همه مربیان نیست. فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته اخلاق در جریان هستند. اگر تعداد این افراد بیشتر شود باید فاتحه فوتبال را خواند

علی کریمی همچنین بیان داشت: شرایط تیم ما را همه می دانند. تمام تلاشمان این است تا با اطمینان خاطر در لیگ بمانیم. اگر عمری بود و در خرمت تیم بودیم تلاش می کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی درباره جذب رضا نورمحمدی گفت: نورمحمدی بتواند به ما کمک کند. او چند روز است در تمرینات شرکت می کند. انتظارات از او بالاست. امیدوارم انگیزه داشته باشد و بتواند به ما کمک کند.

سرمربی اسبق نفت تهران درباره طلبش از نفت تهران اذعان داشت: باید در وصیت نامه ام بنویسم تا بچه ام بیاید و بگیرد. در ایران مطالبات را نمیشود گرفت مخصوصا آنها که مشکل مالکیت دارند. اکر به سن ما قد داد خودم می گیرم اما اگر نشد به هاوش پسر بزرگک می گویم که این کار را انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز